Ga naar inhoud


Seca 3smartkaart geeft om de beurt valse emms codes


Aanbevolen berichten

Mijn seca 3 kaart geeft op bijn alle zenders valse emm codes af en dan slaat het beeld vast. Raar detail is dat dit op de et9000 gebeurd en de client vu duo. Wanneer er beeld loop op de duo slaat het beeld vast op de et9000 en wanneer het beeld loopt op de et9000 slaat het beeld vast op de vu duo????

Kaart is beperkt op 3 sids zonder cool down.

Ook wanneer de vu duo uit staat loopt het beeld vast. Het begon bij eredivisie live en op de vu duo keken ze naar tlc op het moment dat dit vrijdagavond om 20.17 uur begon.

Meer mensen last van dit soort dingen?

Is dit een kaartprobleem of een oscam probleem?

Iedereen weet dat het echte prbleem de directie van CD is met de beperking van de kaart maar volgens mij zijn ze weer iets nieuws aan het uit proberen op hun klanten!

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik neem aan dat je ecm codes bedoelt :)

 

Gebruik je toevallig 1 van de laatste oscam versies ?

die loopt hier ook niet goed

 

Maanden geen locks en nu staat ie om de haverklap vast :(

 

Misschien dat de parasol iets voor ons kan betekenen :)

Ik zag er ook al wat over terug in het ticket systeem van oscam

 

Ben nu terug gegaan naar 8061 die draaide wel stabiel

 

 

mixfreak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn seca 3 kaart geeft op bijn alle zenders valse emm codes af en dan slaat het beeld vast. Raar detail is dat dit op de et9000 gebeurd en de client vu duo. Wanneer er beeld loop op de duo slaat het beeld vast op de et9000 en wanneer het beeld loopt op de et9000 slaat het beeld vast op de vu duo????

Kaart is beperkt op 3 sids zonder cool down.

Ook wanneer de vu duo uit staat loopt het beeld vast. Het begon bij eredivisie live en op de vu duo keken ze naar tlc op het moment dat dit vrijdagavond om 20.17 uur begon.

Meer mensen last van dit soort dingen?

Is dit een kaartprobleem of een oscam probleem?

Iedereen weet dat het echte prbleem de directie van CD is met de beperking van de kaart maar volgens mij zijn ze weer iets nieuws aan het uit proberen op hun klanten!

 

De Et 9000 is een twin tuner apparaat en dat geldt ook voor de VU+ duo.

Wanneer je op beidde apparaten de beidde tuners benut, dan zul je zo wie zo al op één tuner geen beeld hebben. ( Kaart beperkt tot 3 sids ). Verder krijgt de smartcard wel veel aanvragen van verschillende zenders. Wanneer steeds meer dan 4 worden aangevraagd, dan zal er waarschijnlijk na een minuut of twintig de kaart valse cw's afgeven. ( beeld slaat niet vast, maar het laatste beeld wordt onthouden, terwijl er niet meer goed wordt gedecodeerd. )

Tot nu toe geen nieuws onder de zon. Dus , ik denk, dat je oscam beter moet instellen. Ik denk dan ook aan een extra canal digitaal smartcard.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het zelfde probleem, ik draai nu al een tijd oscam, geen enkel probleem ook niks aangepast etc.

En sinds vrijdag opeens beeld slaat vast en dan gaat die weer verder en dan slaat die weer vast.

 

Eerst dacht ik signaal probleem door de sneeuw of zo, maar nu leest ik hier dat er meer mensen zijn met dit probleem.

 

Ik ben altijd een tevreden klant van Canaldigitaal, maar als ik nog niet eens normaal kan kijken wordt het misschien toch tijd om mijn abo stop te zetten.

Is weer precies weer een jaar geleden dat ik problemen had met canaldigitaal.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Heren ik bedoel ecm code's. Ik heb dit geplaatst vlak voor ik weg moest omdat zoon en dochter naar de tv zaten toen dit plots weer gebeurde. Ik heb naderhand de kaart in de DM800 gestoken en deze aan gezet op Ned1 HD (kids weer geen TV zaterdag). Gisteren de kaart uit de dm800 gehaald en terug gezet in het systeem en toen werkte hij weer normaal. Het is de laatste weken (sinds december 2012) erg raak met vastlopen van de kaart en mislukte opname's. Ik heb toch het vermoeden dat CD iets nieuws aan het uitproberen is over de rug van bepaalde willekeurige klanten.

Ik ben het zo langzamerhand wel zat. Ze hebben hier de tv kabel van Ziggo afgeknipt tijdens de verbouwing en daarna de betonvloer eroverheen gestort, omdat ik toch schotel had heb ik me er niet druk over gemaakt.

Ik ben nu toch van plan die kabel hier eens in de voortuin op te graven en weer opnieuw binnen te brengen en dan toch maar weer terug naar de kabel helaas.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik in je handtekining zie is dat je wel heel veel ontvangers hebt.

 

stonden die allemaal al toen je de vastlopers had?

 

misschien zijn er teveel requests op hetzelfde moment?

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Heren ik bedoel ecm code's. Ik heb dit geplaatst vlak voor ik weg moest omdat zoon en dochter naar de tv zaten toen dit plots weer gebeurde. Ik heb naderhand de kaart in de DM800 gestoken en deze aan gezet op Ned1 HD (kids weer geen TV zaterdag). Gisteren de kaart uit de dm800 gehaald en terug gezet in het systeem en toen werkte hij weer normaal. Het is de laatste weken (sinds december 2012) erg raak met vastlopen van de kaart en mislukte opname's. Ik heb toch het vermoeden dat CD iets nieuws aan het uitproberen is over de rug van bepaalde willekeurige klanten.

Ik ben het zo langzamerhand wel zat. Ze hebben hier de tv kabel van Ziggo afgeknipt tijdens de verbouwing en daarna de betonvloer eroverheen gestort, omdat ik toch schotel had heb ik me er niet druk over gemaakt.

Ik ben nu toch van plan die kabel hier eens in de voortuin op te graven en weer opnieuw binnen te brengen en dan toch maar weer terug naar de kabel helaas.

Snel maar dat kabeltje opgraven als ik jou was ,

Ziggo heeft toch wel een beetje meer te bieden dan dat hele Cdnl

Beeld veel beter Geluid veel beter Complete pakketten dit zijn nog maar een paar van de vele voordelen.

Ook het gekloot met freezes of kaarten die in de strafmodus gaan heb je daar niet en je krijgt er nog eens 3 smartcards met alle pakketten die op de hoofdkaart ook staan wat dus bij cdnl ook niet is .

 

Beslissing is snel gemaakt dacht ik zo ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik in je handtekining zie is dat je wel heel veel ontvangers hebt.

 

stonden die allemaal al toen je de vastlopers had?

 

misschien zijn er teveel requests op hetzelfde moment?

Klopt dat we nogal wat ontvangers hebben maar er stonden er maar twee aan op dat moment en er was pas een opname gestart om 20.24 uur maar dat is het probleem ook niet wanneer we met 3 ontvangers kijken en zappen was er tot aan december 2012 geen probleem en konden we zelfs 4 zenders gelijktijdig kijken zonder problemen. Dus vind ik het vreemd en als ik zo eens rond lees hier zijn er meer mensen die problemen hebben met de kaart en dat heeft maar een oorzaak volgens mij en dat is het experimenteer gedrag van de leverancier van de kaart. :mad:

 

Snel maar dat kabeltje opgraven als ik jou was ,

Ziggo heeft toch wel een beetje meer te bieden dan dat hele Cdnl

Beeld veel beter Geluid veel beter Complete pakketten dit zijn nog maar een paar van de vele voordelen.

Ook het gekloot met freezes of kaarten die in de strafmodus gaan heb je daar niet en je krijgt er nog eens 3 smartcards met alle pakketten die op de hoofdkaart ook staan wat dus bij cdnl ook niet is .

 

Beslissing is snel gemaakt dacht ik zo ?

 

Als je nu de prijzen langs elkaar zet dan is het wel een investering om terug naar de kabel te gaan.

Ik moet overal nieuwe CI+ in de tv gaan proppen en ook nog eens mijn huiskamer tv vervangen omdat daar geen dvbc ontvanger in zit. Als je ziet wat al die sat ontvanger hebben gekost is dit een behoorlijk bedrag. Dan hebben we het nog niet eens over de abonnee kosten per maand daar zit ook een verschill in van € 14,87/ maand. Het gaat hier om 6 tv aansluitingen waarvan 1 in SD die ontvanger staat niet eens in mijn opsomming. Het is natuurlijk analoog op te lossen maar dit is niet meer van deze tijd en bovendien kunnen we nu overal kijken waarop we een abbo hebben als de kaart blijft werken. :cry:

Kijk het nog een paar maanden aan en als er geen verbetering komt is het toch einde verhaal CD en kost het veel geld, kan nu moelijk opzeggen vorst zit in de grond en kan nu dus moelijk graven. :eek:

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...