Ga naar inhoud


VU solo 2 met VTI 5.0 HBBTV wat moet ik precies instaleren dat het werkt


Vriendje Stokvis

Aanbevolen berichten

Hallo vrienden.

 

Wat moet ik eigenlijk precies instaleren om HBBTV op de solo 2 werkend te krijgen.

Alls ik nu op de bekende rode knop druk zie ik al wel enkele uitzendingen staan, maar ik moet toch nog iets instaleren voordat ik deze kan bekijken.

En zou dit ook op een DUO gaan werken met open pli 3.0

 

Groetjes Vriendje Stokvis

Link naar reactie
Delen op andere sites


hbbtv gaat ook op een duo maar dat is erg sloom en daarom ook niet echt aan te raden daarbij staat hbbtv nog in de beginschoenen ik vind het niet echt interessant maar goed dat is voor iedereen natuurlijk anders

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hbbtv is sloom en werkt echt niet lekker op een vu box ook niet op de vu solo 2 en al zeker niet met pli

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gek toch dat ik met solo2 en vti de HBBTV perfect vond

 

21Mbit/s van provider (even heel precies)

als je goed leest zeg ik dat het al zeker niet goed werkt met pli (ik drukte me iets wat onhandig uit misschien) en dat heb ik dan ook zelf ondervonden en daarbij voegt het ook niet echt wat toe maar goed daar lopen de meningen over uiteen en het werkt inderdaad met vti veel beter maar vti vind ik geen optie ik prefereer pli ver boven vti dus dan maar geen hbbtv aangezien ik niet wil switchen naar vti alleen voor het hbbtv gedeelte aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er werd ook gevraagd of het op een duo werkt en werken doet het wel maar dat is en met vti en met pli niet vooruit te branden met een vu duo

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees up/downlink van deze maand dan weet je het antwoord

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hbbtv gaat ook op een duo maar dat is erg sloom en daarom ook niet echt aan te raden daarbij staat hbbtv nog in de beginschoenen ik vind het niet echt interessant maar goed dat is voor iedereen natuurlijk anders

dus gebruik je het niet en schrijft er ook niet over... of heb je een missie?

 

op de solo2 (de originele vraag) werkt het perfekt {heb 21MB download van provider}

ciao

Fade Out Lines

Avener, Phoebe Killdeer

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus gebruik je het niet en schrijft er ook niet over... of heb je een missie?

 

op de solo2 (de originele vraag) werkt het perfekt {heb 21MB download van provider}

ciao

ik denk dat we het hierbij maar moeten laten aangezien ik geen zin heb om hier nog op in te gaan het word een beetje flauw en kinderachtig namelijk ................................... :sleep:

dus gebruik je het niet en schrijft er ook niet over... of heb je een missie?

 

op de solo2 (de originele vraag) werkt het perfekt {heb 21MB download van provider}

ciao

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...