Ga naar inhoud


Backup op usb


j.ehlen

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb vorige week een nieuwe openpli er op gezet (3.0). Alles ging goed totdat ik dacht dat ik een backup moest maken via de plugin van backup via usb. 

 

Nadat ik dit gedaan had en verder alles goed ging de stick(philips 1gb) terzijde gelegd.

Toen ik de dag daarna toch eens wilde kijken hoe de backup het deed,deze volgens de handleiding er weer proberen in te zetten. Op dat moment liep mijn vu vast. Als ik hem uitzette en weer aan om hem op te starten bleef hij hangen en liep niet verder.

Gelukkig kon ik de oude pli op een usb stick zetten en deze liep wel door, maar moest settings etc er opnieuw opzetten.

Ik weet niet wat er mis gaat, want ik moet steeds weer terug naar een oudere versie.

Bestaat ook de mogelijkheid om alles vanaf de hd van de vu op mijn pc te zetten?

Waar en welke files moet ik dan hebben,om ze terug te zetten of waar staan de backlup files die de backup op de hd van de vu zet?

 

 

John

[Put brain in motion before moving mouth.]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Pedro Newbie

Als je een backup had gemaakt met de BackupSuite 11.9 kan dat kloppen. Daar zat een bug in die het restoren onmogelijk maakte of een image opleverde die veel freezes vertoonde.

Vanaf 12.0 loopt de backup en restore weer goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een backup had gemaakt met de BackupSuite 11.9 kan dat kloppen. Daar zat een bug in die het restoren onmogelijk maakte of een image opleverde die veel freezes vertoonde.

Vanaf 12.0 loopt de backup en restore weer goed

 

Aha Pedro. Hier ben ik vanmorgen ook achter gekomen. Dacht eerst dat het aan de image lag maar na een update van de image van vandaag en jouw backupsuite van 12.0 loopt alles weer als een trein.

In ieder geval bedankt .

 

Grtz,

 

John

[Put brain in motion before moving mouth.]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

kan ik dat versienummer terugvinden, mij is dat ook overkomen.

Het versienummer is te zien als je een back-up maakt, aan de gemaakte back-up kan je het niet zien.

 

Het versienummer is ook te zien via Menu->Applicaties->Rode knop -> Extensies->Backupsuite - daar staat het geïnstalleerde versienummer te lezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...