Ga naar inhoud


vaatwasser wast maar een de schoon


mapi

Aanbevolen berichten

Beste lex.... gisteravond was het nogal donker en nu bij daglicht zie ik heel licht in het metaal typenr staan....

 

KOmtie !!.

 

E nr SE64A660/44 FD 8312 typ S9JT1S

 

Zie je wel. :P

 

Heb je in de gebruikshandleiding gekeken of jou fout er bij staat?

Deze is eventueel hier http://portal.bsh-partner.com/portal(bD1lbiZjPTA2MA==)/PORTALFRAME.HTM te downloaden.

 

Ik vergat nog te vermelden dat als je het vriendelijk vraagt je zelfs nog kunt proberen de service documentatie te pakken te krijgen.

 

Nogmaals succes met je reparatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Waterwissel?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

excuus voor verlate reactie, was deze thread al weer vergeten :(  , dank ULK voor me wakker te maken ;)

 

Heb uiteindelijk een mini stukje doorzichtig plastic gevonden , van dat hele dunne, alsof het een afdekfolie was...

 

Na dit verwijdert te hebben heb ik de machine enkele malen leeg laten draaien op de hoogste temperatuur met reinigingsmiddel. Nu komt alles er vrij schoon uit.

 

( heb nog niet op de laagste temperatuur geprobeerd )..

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke tabs gebruik je? niet dat ik veel verstand heb van vaatwassers maar wel van enzymen fosfaten kort om de waatwastablet

ik gebruik finish , dat staat op een stickertje in de machine .... "wij adviseren.... "

 

Maar heb ondertussen wel al meer gehoord dat er verschil schijnt te zijn dus wil het nu wel weten ;)

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik mag uit bedrijfsbelangen niet zeggen waar ik werk,maar dat dat de tabs niet oplossen heeft te maken met de hartheid van de tappies/smerige vaatwasser,als mede de folie die gebruikt wordt, wij persen de poeders tussen de 50 en 80 Newton,er zijn 3 kleuren normaal gesproken wit/groen cq blauw/ en geel  dat is ook de persvolgorde ook wel technisch genoemd 1 2 3 fase de gele fase is enzymen,(ander woord is eiwitten) de rest is fosfor en zout,de fosfor wordt in 2014 wettelijk verboden voor wasmiddel/tabs,dus wij produceren ook veel al onder het ecolabel,ben zelf blij als de enzymen er uit gesloopt worden,als ze ingekapseld zijn zijn ze ongevaarlijk,maar als ze geperst zijn nog net niet levensgevaarijk mijn iede koop de koop de aldi tabs en of lidle aldie, en kom je een x in duitsland de akuta/alio of in frankrijk de visior

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt er voor kiezen om de tabs van miele te gebruiken,enige nadeel is ze zijn allemachtig duur 60 voor € 17,00 ex verzendkosten ze zijn niet beter of slechter als de lidle of aldi is mijn visie,alleen de prijs is "beetje" aan de hoge kant

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...