Ga naar inhoud


Geen Eurosport 2 meer op TVV


Kabeltje87

Aanbevolen berichten

Uitzendrechten Eurosport 2
 

Eurosport zendt voortaan alle wedstrijden waarvan de uitzendrechten
uitsluitend voor Nederland zijn geregeld, uit op haar tweede kanaal.
Hierdoor kan Eurosport 2 vanaf 9 juni niet meer beschikbaar zijn in ons
zenderaanbod.


Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kunnen ze toch makkelijk oplossen door Eurosport 2 "af" te zetten

wanneer de Nederlandse wedstrijden worden uitgezonden !!

m.a.w. In zo'n geval , op dat moment Eurosport 2 enkel open zetten voor Nederland ,

en/of voor andere landen die ze wel mogen tonen !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt belachelijk. Eerst ESPN dat er mee stopt en nu Eurosport dat TVV zelf eraf gooit. Hoe doet Telenet dat dan? die hebben toch ook Eurosport 2, moeten die ook ermee stoppen? Ik denk dat ik TVV maar ga opzeggen, kijk voornamelijk sport.

aangepast door cookie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt belachelijk. Eerst ESPN dat er mee stopt en nu Eurosport dat TVV zelf eraf gooit. Hoe doet Telenet dat dan? die hebben toch ook Eurosport 2, moeten die ook ermee stoppen? Ik denk dat ik TVV maar ga opzeggen, kijk voornamelijk sport.

ESPN kan TVV niks aan doen. Er is trouwens nog kans dat ESPN toch nog door gaat misschien wordt het toch nog overgenomen.

Vu+ Solo - Openpli

Samsung UE32EH6030

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 zenders die verdwijnen. Eentje al zeker, de andere is nog hoop voor. Maar de prijs blijft wel hetzelfde, uiteraard.

 

Maargoed, ik vind het verhaal een beetje vaag. De Eurosport 2 versie van Sky heeft namelijk geen rechten op het voetbal uit de Bundesliga en de Ekstraklasa en dat is zowat het enige verschil op dit moment. Dus ik mag aannemen dat de Duitse Eurosport 2 gaat verdwijnen? Daar kan ik nochtans helemaal geen nieuws van vinden. We zullen het officiële verhaal wel weer ergens anders mogen gaan zoeken dan bij TV Vlaanderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja... en ik kreeg verleden maand een mailing dat Eurosport 2 HD vanaf 30 april opgenomen wordt in het Zweedse familiepakket...  Nu heb ik geen familiepakket, maar hij is dus wel beschikbaar als je bereid bent voor dit pakket te betalen.

 

 

post-39968-0-43864600-1370332821_thumb.jpg

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt Eurosport 2 nu ook weg bij telenet en Belgacom TV?

Want Eurosport heeft geen rechten voor België. Of kan er hier wel een regeling getroffen worden?

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ze gewoon iets aanbieden dat de mensen blij maakt.

Eurosport 2 is een veel bekeken kanaal,

Kinderzenders komen er bij de vleet bij maar echt mooie kanalen zitten er niet in.

Denk dat de laatste dagen zijn geteld voor Tv Vlaanderen want dit blijven de mensen niet pikken.

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt Eurosport 2 nu ook weg bij telenet en Belgacom TV?

Want Eurosport heeft geen rechten voor België. Of kan er hier wel een regeling getroffen worden?

 

Eurosport 2 zal niet verdwijnen bij Telenet en Belgacom, zij hebben altijd al de Europese versie uitgezonden (met Nederlandstalig commentaar), zonder de Duitse Bundesliga. Dat is ook de reden dat Eurosport 2 HD nooit in het TV Vlaanderen-pakket beschikbaar geworden is.

 

Naar de echte reden van het verdwijnen is het gissen, maar momenteel wordt Eurosport 2 SD doorgegeven via Sky Deutschland. Misschien stoppen die met het doorgeven van de huidige versie, misschien uit kostenbesparing bij M7. In Nederland wordt door de migratie naar MPEG4 de SD versie stilaan overbodig en Vlaanderen is te klein om de andere versie nog eens apart door te geven?

 

Gisteren de TVV-nieuwsbrief gelezen, maar over de verdere zenderinkrimping (KidsCo) hebben ze nog een maandje gezwegen, had waarschijnlijk te veel slecht nieuws geweest in één keer. Waarschijnlijk volgende maand: goed nieuws! Crime and Investigation Network komt erbij, en in kleine lettertjes "helaas nemen we hierdoor afscheid van KidsCo" ... :-)

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

De europese versie van eurosport2 zit toch ook op de sat (13E denk ik).

Waarom kan TVV die dan niet aanbieden?

 

De Walen van telesat zullen deze wel hebben.  Vlamingen zijn toch maar uitschot die moet je niets geven.

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sky Duitsland gaat een speciaal op duitsland gerichte Eurosport 2 versie uitzenden. Dus TVV kan dat sgnaal helaas niet eer doorprikken. CDS en TVV kunnen Eurosport 2 voor Vlaanderen welaanbieden is mpeg 4 en SD. Maar dat willen ze blijkbaar niet. Ze zetten liever de TVV kanalen dubbel op de satelliet.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...