Ga naar inhoud


Aanbieding CD M7 DSR 8141 (of 7141) voor 59,95


SubSense

Aanbevolen berichten

Als ik mijn abonnement uitbreid kan ik voor 59,95 + 14,95 verzenkosten een M7 DSR 8141 (of 7141) aanschaffen. De uitbreiding gaat dan naar naar het Basis HD pakket (+ 5 euro per maand). Na een jaar kan ik weer downgraden. Dus totaal komt de ontvanger neer op 134,90 Euro. En ik krijg er ook nog een DUO LNB bij.

Nieuw zijn die ontvangers (zonder Harddisk) 250 euro of duurder.

 

Je zou kunnen denken, goede deal. Voor dat geld haal ik een VU+ o.i.d.

Maar is deze ontvanger gelijk van mij of blijft de ontvanger een periode van CD.

Kan ik de ontvanger zonder problemen weer verkopen?

VU+ Duo + Multytenne 45

Meestal met de laatste PLi

Pana TH-42PV70

XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo'n ontvanger is wel erg simpel en vervelend in gebruik. Een vriend van me heeft er een, maar ik vind het totaal niet fijn werken. Idiootproof is het wel.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay, goed om te weten dat de ontvanger echt van mij is, dan neem ik hem en zet hem op marktplaats.

Paar jaar geleden ook gedaan met een andere ontvanger van CD, toch mooi ff 100% winst gepakt ;-)

VU+ Duo + Multytenne 45

Meestal met de laatste PLi

Pana TH-42PV70

XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Gelijk heb je! Zo heb ik mijn tweede 7141 omgeruild voor een nieuwe BluRay DVD speler. De 8121 raak ik zelfs via Marktplaats niet meer kwijt! Niemand die die draak wil hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

SubSense schrijft:


“Okay, goed om te weten dat de ontvanger echt van mij is, dan neem ik hem en zet hem op marktplaats. Paar jaar geleden ook gedaan met een andere ontvanger van CD, toch mooi ff 100% winst gepakt ;-)”

Ik zou me niet te snel rijk rekenen. Tegenwoordig koop je al een Amiko SHD-8140 FULL HD voor €79,00

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk, maar er zitten altijd sufferds op marktplaats die iets kopen wat onder de gemiddelde prijs ligt.

Die vorige HD ontvanger van CD was ook binnen 2 dagen weg voor meer dan het dubbele. Het is de gok waard.

Alleen vertrouw ik CD niet met de opmerking "Na één jaar kunt u uw abonnement weer downgraden", dat wil ik eerst zwart op wit hebben van ze.

VU+ Duo + Multytenne 45

Meestal met de laatste PLi

Pana TH-42PV70

XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...