Ga naar inhoud


openpli voor duo2


dirocca

Aanbevolen berichten

De OpenPLi heeft alleen last van dat trage reageren tijdens het doorlopen van de wizzard, wat dat exact is, is nog niet bekend.

De feeds zijn intussen online en alles is gewoon te installeren.

Kan ik beamen. Op het moment dat de zenderlijst is geladen werkt alles plotseling heel normaal en zijn de draaiende radertjes helemaal verdwenen. Het automatisch configureren van de tuners-lnb-instellingen loopt bijna goed. Ik had voor 3 werkende tuners slechts 1 missertje. Heel knap gedaan!!!  Als je de wizzard  1x (met pijn en moeite) doorloopt en vervolgens even een backup maakt naar harde schijf, gaat het laden van een nieuw image de volgende keer veel sneller en hoef je de wizzard niet weer door.  Zitten nog wel wat probleempjes in hoor. zo kan ik  b.v in de mediaplayer plugin de remote niet helemaal goed gebruiken bij het afspelen van video's. En kan ik bij meerdere plugins (b.v. weatherplugin) alleen maar cijfers intoetsen bij diverse tekstvelden maar dat kan natuurlijk ook onkunde van mij zijn.

Brrr......Polarbear

1x VU+ DUO2 2x Twin dvbs-tuners +1x DM800 / 4 quad lnb's/ Fuba-78cm-schotel. 19.2E/13.0E/23.5E/28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 maanden ? Sorry maar toen was deze ontvanger toch helemaal niet leverbaar :)

Ook ik moet zeggen dat het met de PLI image een snelle en fijne en mooie ontvanger is.

Ikzelf ben erg blij met het kleuren lcd.

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hem hier vanaf 4 juli en zolang er geen open pli voor was netjes weer ingepakt (lol)

vanmorgen weer eruit gehaald en die beta er opgezet

tot nu toe draait ie perfect

er zullen heus nog wat bugs in zitten maar die halen ze mettertijd nog wel eruit

maar waar ik hem voor gebruik (lekker gewoon zenders kijken)

werkt ie tot nu toe goed

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem even geprobeerd..maar ben toch weer terug bij Vti. Was heel blij de kabelscan te zien, maar door de gevoeligheid van de tuners kan ik nog steeds niet scannen (mis een hoop kanalen...kopieer bij VTI gewoon m'n lijst van een E2 Dreambox). Verder kon ik niet inloggen via FTP..bleken meer mensen last van te hebben.

 

Ik ga eens op zoek naar een goede regelbare kabeldemper (dat schijnt het probleem te zijn met VU+ tuners t.o.v. DMM), hoop dat ze in de tussentijd de FTP bug hebben gefixt  :grin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter info.

Er zit geen bug in ftp.

Ftp werkt prima.

Het enige wat je moet doen is via telnet een paswoord (of nieuw paswoord) instellen.

 

Grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem even geprobeerd..maar ben toch weer terug bij Vti. Was heel blij de kabelscan te zien, maar door de gevoeligheid van de tuners kan ik nog steeds niet scannen (mis een hoop kanalen...kopieer bij VTI gewoon m'n lijst van een E2 Dreambox). Verder kon ik niet inloggen via FTP..bleken meer mensen last van te hebben.

 

Ik ga eens op zoek naar een goede regelbare kabeldemper (dat schijnt het probleem te zijn met VU+ tuners t.o.v. DMM), hoop dat ze in de tussentijd de FTP bug hebben gefixt  :grin:

wtf... heeft DMM met een VU+ receiver te maken?

waarom uberhaupt zon vergelijk maken?

 

DCC / FTP lees

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

500 OOPS: priv_sock_get_result

 

Deze krijg ik als ik wil inloggen via iDreamX, heb password inmiddels veranderd. Heeft helaas niet mogen baten.

 

(sinds in overgestapt ben naar openpli 4.0)

aangepast door ollieh

Vu Solo 2 OpenPli 4.0, Multytenne 4 LNB's, Pioneer VSX 922, Samsung 46in LED

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...