Ga naar inhoud


openpli voor duo2


dirocca

Aanbevolen berichten

Welke mogelijkheden zitten er meer op Openatv dan OpenPLI?

Als ze echt iets toevoegen, wil ik de bouwers van OpenPLI verzoeken deze mogelijkheden ook in te bouwen.

inderdaad in openatv zitten heel wat meer instellingen, maar of ze echt noodzakelijk zijn is een andere vraag.

in openpli zit alles wat je in principe nodig hebt voor normaal gebruik standaard ingebouwd, niet meer of niet minder;

dat maakt het image licht en stabiel.

imho is het beter om extras in plugin vorm te hebben zodat je bij problemen enkel te maken hebt met de desbetreffende plugin

en niet met de volledige image.

maar nogmaals, dat is mijn opinie ;)

 

 

grtz philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ Alias Haha,

Waarom? Jij weet toch wel de verschillen.

Ik heb al vaak een andere image geprobeerd, maar kom altijd weer bij OpenPLI uit. Dat is een persoonlijke smaak. Ik heb niets bij een andere image kunnen vinden wat niet in OpenPLI zit of niet als plugin na geinstaleerd kan worden.

Maar er zitten wel handigheden in OpenPLI die ik niet bij andere image zie, zoals een trash can, en het automatisch wisten van oude opnammes (in die trash can) als er geen opnames lopen, ondertitels zijn nergens beter, diverse bestandsformaten direct van uit de movie lijst af te spelen zonder een DVD player en andere players, en nog wel een handje vol andere zaken.

 

Als jij nu eens een handigheidje van OpenATV noemt die niet door een plugin is na te installeren, en echt iets toevoegt, zit het ook zo in OpenPLI. Zo kort zijn de lijnen met de bouwers van OpenPLI.

aangepast door Dolf

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een kwestie van tijd dat de image gereleased wordt, de image wordt namelijk van een andere branch getrokken en dat vergt wat ombouw op de buildserver.

De VuDuo2 zal op OpenPLi4 uitgebracht worden, deze is gebaseerd op dezelfde enigma2 sources alleen is het bouwproces wat aangepast zodat voor het bouwen voor alle ontvangers éénmaal de sources opgehaald hoeven te worden.

 

Ik draai zelf al een tijdje op de OpenPLi4 voor de Duo2 en ben zelf van mening dat deze het lekkerste draait, zonder toeters en bellen (kerstboom), ik baseer deze uitspraak op het feit dat ik ook andere smaken geprobeerd heb.

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feed blijkt nog niet te werken.

Word aan gewerkt.

 

Grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begin is er :-) Op een aantal schoonheidsfoutjes na werkt het nu al beter dan menig ander image.

Geen feed en softcam selectie default is niet te selecteren  .. verders weer helemaal happy.

# VU+ duo2, gigablue 4k ue &  VU+ ultimo 4k met OpenPLi # VisioSat dish: 13E + 19.2E + 23.5E + 28.2E quadlnbs  & Triax dish : triple quad lnb # TVheadend voor IPTV , Apple TV 4k  en wat raspberry's  # Domotica via Domoticz # Plex # Synology DS918+ #

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles blijkt in orde te zijn.

feed is ok.

mijn duo2 loopt als een trein.

 

http://downloads.pli-images.org/builds/vuduo2/OpenPLi-4.0-beta-vuduo2-20130812_usb.zip ;)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn duo2 loopt als een trein.

 gevaarlijke uitspraak... of bedoel je dat hij het 's zomers niet doet omdat het te warm is en 's winters ook niet omdat het te koud is :P

 

sorry hoor, maar ik kon het niet laten :)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist openpli4 beta op een duo2 gezet, zie om de paar seconden een tandwiel draaien linksboven?

Daarnaast reageert de vu heel traag met alles? De rest heeft hier geen last van?

daar begint het al, denk dat het nog een begin fase is.....mijn box heeft ook nooit goed gelopen......tijd voor iets nieuws

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Bigsat (28e - 23e - 19e)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou het nog maar bij openATV, draaide al vanaf versie 1 perfect, een week later na de box is uitgekomen heb ik er eens een andere versie opgezet en daar draait de duo² nog steeds perfect mee.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...