Ga naar inhoud


Helderheid van display verminderd


waterpas

Aanbevolen berichten

Ik heb een Maximum internet tuner waarvan het display allengs minder helder wordt, tijdens het gebruik lijkt alles te functioneren, met dien verstande dat het uitlezen een crime is. In het menu is er ook geen mogelijkheid om de helderheid van het display naar eigen smaak te veranderen. Is er iemand met een suggestie wat er aan gedaan zou kunnen worden, iets met een potmetertje opnieuw afstellen, condensator vervangen, of anderzins. Ik ben een leergierige amateur, dus val me niet aan op mijn wellicht foute suggesties.

 

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank voor je reactie, en de frontplaat kan misschien schoner, het display is schoon.

aangepast door waterpas
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen soelaas, frontplaat was niet vuil misschien verkleurd, het is kunststof

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites