Ga naar inhoud


Helderheid van display verminderd


waterpas

Aanbevolen berichten

Ik heb een Maximum internet tuner waarvan het display allengs minder helder wordt, tijdens het gebruik lijkt alles te functioneren, met dien verstande dat het uitlezen een crime is. In het menu is er ook geen mogelijkheid om de helderheid van het display naar eigen smaak te veranderen. Is er iemand met een suggestie wat er aan gedaan zou kunnen worden, iets met een potmetertje opnieuw afstellen, condensator vervangen, of anderzins. Ik ben een leergierige amateur, dus val me niet aan op mijn wellicht foute suggesties.

 

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank voor je reactie, en de frontplaat kan misschien schoner, het display is schoon.

aangepast door waterpas
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen soelaas, frontplaat was niet vuil misschien verkleurd, het is kunststof

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moet wellicht toch een nieuw display worden, aan de zijkant van het display zitten twee ledjes ingegoten in een acrylaat plaatje, er is er een stuk  :cry:

aangepast door waterpas
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te beginnen, hoe krijg ik zo'n ledje eruit, dat acrylaat plaatje is misschien 4mm dik en zit aan de zijkant van het display. Een nieuw display lijkt me een betere optie maar ik heb nog geen type nummer kunnen ontdekken. Dank voor het meedenken en dan maar met leesbril bedienen, het tuner gedeelte werkt probleemloos.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is misschien een optie, ik zal eens kijken of ik er wat mee kan.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of boor de oude eruit. Of ergens anders een gaatje voor een nieuwe LED?

 

Ik zeg ook maar wat hoor, maar stuk is ie toch al :grin:

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt om naast de oude kapotte led een nieuwe op de kopse kant van het acrylaat plaatje te plaatsen. Nu is de tuner ook als ze uit staat en het display is gedimd nog goed uit te lezen. Allen dank voor jullie input!

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...