Ga naar inhoud


DVB-T driver AS102 niet te installeren (Pli 4.0)


Creatura

Aanbevolen berichten

Ik probeer een DVB-T stick aan te sluiten op de VU+ Duo, maar de driver wil niet...

Het is een PCTV-74e stick, driver moet de AS102 zijn.

Bij installatie zie ik het volgende:

 

Collected errors:

 

* satisfy_dependencies_for: Cannot satisfy the following dependencies for enigma2-plugin-drivers-dvb-usb-as102:

* kernel-module-dvb-as102 *

* opkg_install_cmd: cannot install package enigma2-plugin-drivers-dvb-usb-as102.

 

Wie helpt?

 

VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0

TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB Dream
Wavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad net zelf ff getest.

Best dat je deze vraag ff stelt op het pli forum.

 

Grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat best moedig dat mensen DVB-T via USB willen gebruiken. USB 2.0 is niet zo supersnel en het protocol verdeelt de bandbreedte ook nog eens over alle aangesloten USB apparaten..heb dat op de DMM800HD eens getest maar was absoluut geen succes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb dat op de DMM800HD eens getest maar was absoluut geen succes...

 

En daarom hebben wij nu een VU+ ontvanger en daar werkt het met Pli dus niet en met Blackhole dus wel.

 

Ikzelf heb 2 USB tuners en die werken even goed als de interne tuners, en dit sinds de eerste VU+ duo. Ik had eerst Dreamelite image en daarna Blackhole. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, gebruik je USB tuners dan moet je Blackhole nemen. Blackhole is het enigste team dat door VU+ wordt gebruikt.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ging met niet zozeer over het merk box, maar over de traagheid van USB

Ja maar dat zou geen invloed mogen hebben op de USB tuner. Zijn genoeg die op hun USB Hdisk full  HD content op de boxen afspelen en de meeste uitzendingen halen bij lange na niet de maximale snelheid van USB 2.0 (480 Mbit/s). De meeste uitzendingen halen nog niet eens 10 Mbit/s.

i

Het door jou genoemde probleem zegt meer over Dream, die weigeren gewoon om USB tuner drivers mee te leveren. VU+ doet dit dus wel met hun Blackhole image.  Ik denk dat Dream voldoende de laatste jaren heeft aangetoond , zeker met hun nieuwe product-releases (niet dus), dat men daar een sterfhuisconstructie hanteert. Zij verkopen hun boxen voor een Apple prijs maar laten de innovatie aan anderen over. Tja.........

aangepast door Dutchsat

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn probleem is inmiddels opgelost. OpenPli 4.0 verwijderd en vervangen door BH. En kijk, weer beeld via de DVB-T.

Wel jammer van OpenPli......

VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0

TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB Dream
Wavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...