Ga naar inhoud


Timeshiften: Plugin over eigen Openpli


seninha

Aanbevolen berichten

Ik wil heel graag Timeshiften gebruiken bij mijn Vu-Duo met Openpli 3.0 zoals ik met mijn Humax decoder ook gebeurt. Zodra je een zender kiest wordt er gelijk opgenomen totdat je van zender veranderd en een nieuwe opname wordt gestart (oude is dan weg)

 

Nu heb ik daarvoor PTS geinstalleerd. (Reden om PTS te gebruiken was dat deze ook via HTTP timeshifting mogelijkheid heeft)

Alles ingesteld en dan een zender gekozen, paar minuten bekeken en weer geprobeerd om terug te gaan maar er gebeurt niets.

Lijkt wel of er gewoon niets is om terug te gaan.

Nu zie ik dat timeshift bij Media/HDD/ hoort te komen.Maar daar is niets te zien.

 

Ik heb nu een folder aangemaakt genaamd Time (media/hdd/time/) om duidelijk te kunnen zien of daar iets terecht komt.

Alleen heb geen idee hoe ik deze kan toewijzen?

 

 

Verder was ik in de installingen van openpli zelf aan het kijken en daar zag ik dat ik ook Timeshift aan kan zetten (gevonden via instellingen-gebruiksinterface)

Betekend dit dat openpli al standaard timeshifting mogelijkheid heeft en ik PTS helemaal niet nodig heb?

aangepast door seninha
Link naar reactie
Delen op andere sites


Kon jammer genoeg topic hierboven niet aanpassen daarom zo maar.

Ik heb het voor elkaar om de folder TIME toe te wijzen als timeshift locatie.

 

Nu alleen de vraag of openpli een eigen timeshioft heeft of dat ik PTS kan behouden.En netuurlijk , hoe krijg ik deze aan de praat?

aangepast door seninha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft helemaal niets te installeren of folders aanmaken.

Gewoon in gebruikers interface de timeshift activeren en klaar.

 

Grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, dus PTS kan er uit.

 

Maar heeft openpli ook de mogelijkheid om timeshifting mogelijk te maken voor http streams?

Ik wil namelijk de mogelijkheid hebben om als ik een Live opname bekijk via mijn HTPC (en XBMC) deze op pauze te kunnen zetten.

 

En voor zover ik heb kunnen zien geeft PTS wel de mogelijkheid om stream te timeshiften

 

timeshift_zpsfb1575da.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...