Ga naar inhoud


Slecht beeld met VU Duo icm Slingbox via OpenPli 4.0


dannyboy

Aanbevolen berichten

Nogmaals even mijn probleem omdat hetzelfde probleem wat al eerder gemeld was, nu te boek staat als zijnde opgelost. Maar niet in mijn geval en wellicht dat op deze manier mensen eerder zullen kijkennaar t probleem.

 

Sinds ik op de laatste PLi ben overgestapt, heb ik dit probleem ook en krijg het niet voormekaar dat t beeld correct is. Wat ik heb gedaan:

Menu - Instellingen - Systeem - A/V-instellingen - Video uitgang, hier heb ik hdmi staan maar heb ondertussen ook de overige opties (component en scart) gebruikt, icm verschillende modus, maar t beeld komt niet goed. Mijn vu+ is via mijn Denon versterker verbonden met de tv maar de slingbox is gewoon op de vu aangesloten. Dat zou er dus niks mee te maken moeten hebben.

Wie helpt? Een deel vd conversatie uit die bewuste thread staat nogmaals hieronder:

 

reenzie schreef op 05 Nov 2013 - 16:51:

Ik krijg een paars gekleurd beeld als ik mijn Slingbox Pro HD aansluit op mijn VU+ ontvangers. de Slingbox wordt met component kabels aangesloten op de uitgang van de ontvangers. Bij de dreamboxen die ik hiervoor had werkte dat prima. Op de VU+ krijg ik echter een paars gekleurd beeld.

 

Wat zou het probleem kunnen zijn?

 

renzie

@renzie dat zal ik je precies vertellen wat er loos is ik had exact hetzelfde met mijn Slingbox solo, als je pli gebruikt moet je bij AV instellingen bij Scart instellingen Component selecteren, even opslaan en klaar is het

Dit moet je niet in het HDMI menu doen waar alleen de video resolutie instelling zit. Daarna je ontvanger (enigma)herstarten en je beeld is niet meer groen/paars/geel/blauw.

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...