Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Moderator Geplaatst: 3 uren geleden Tja, het is maar hoe je het bekijkt. de originele Renault 4 heeft, net als andere auto's uit die tijd (productie van 1961 tot 1994), een relatief hoge uitstoot in vergelijking met moderne auto's. Geen kathalisator, geen roetfilter. Mijn diesel is schoner, en haalt ook 1 op 22. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden deze heeft wel katalysator en injectie per boord computer <> CO2 op euro 6d standaard. ik zei toch opknappen 😜 Big Powder Dust Kruder & Dorfmeister
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 24 minuten geleden, Tonskidutch zei: coole car niet? 1 liter op 22 kilometer. E95 Een donders mooie bak! “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Zoals, bij toeval, was gisteren bij wheeler dealers een dergelijke toepassing op de "Peugeot 205 rally" met een inspuiting en dat kwam van een Suzuki motor waar de inlaat op maat gemaakt werd voor die Peugeot 205. Kijk hem gerust terug op je ZiggoGo app. Big Powder Dust Kruder & Dorfmeister
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) 1 uur terug, Tonskidutch zei: coole car niet? 1 liter op 22 kilometer. E95 iets minder zuinig (1 op 18,5) als je er normaal mee rijdt en boven de 1 op 20 als je er echt zuinig mee gaat rijden zonder de turbo te gebruiken. Maar je kunt er ook mee trappen (zakt het verbruik wel naar 1 op 13,5) en vrijwel altijd als 1e bij de stoplichten weg zijn of met ruim 200 over de Duitse snelweg zoeven. Verder van alle gemakken en veiligheden voorzien als rondom airbags, automatisch remsysteem enz. maar ook adaptive cruisecontrol, verwarmde stoelen en noem maar op. Nadeel is dat hij wel wat zwaarder is dan de 4 GTL die 720 Kg woog en daarmee slechts 53 euro per kwartaal kost terwijl ik met 945 kg 92 per kwartaal betaal, maar die 156 euro per jaar extra is het me wel dubbel en dwars waard. Nu alleen nog kijken of ik er een passende trekhaak bij kan krijgen. 2 uren geleden aangepast door gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen