Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten

Roemeense is misschien nog gemakkelijker te regelen.Roemenen hebben ook gewoon Nederlandse bankrekeningen, toch?

 

Yep kan allemaal in nederland hier hoor vandaag geweest rond 8 uur vanmorgen betaald 1.39,7 voor bezine ook nog ff wat inkopen gedaan bij aldi dan waren superaanbiedingen een bloemkool 60 ct treetje bier 8 euro 18 blikken halve liters , vlees super goedkoop en ook vers van de slager die er werkt (niet aldi ) .

Dus we hebben de winst weer binnen lol

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Gisteren weer even inkopen in Dld. gedaan, een blauwe bosch accu boor met 3Ah accu's en Led bouwlamp in de koffer was bijna 200 euro goedkoper dan hier, een zyxel 16voudige switch 32 euro ipv. bijna 50 bij een groot elektronisch on-line warenhuis 32Gig kaartje 14 euro ipv., 20 en natuurlijk ook meteen even getankt en 120L diesel opgehaald voor 129,9 per liter.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

gisteren nog effe vol diesel gedaan 

1.2799 €/L

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las in de krant dat men van regeringskant het heeft over 2 cent verschil per liter diesel. Sinds ik op benzine ben overgeschakeld geen beeld van diesel-prijzen, maar voor benzine scheelde het 2 weken terug 15 cent de liter, oftewel 5 tot 10 euro op een tankbeurt. Daarmee is voor mij de reis eruit en de inkopen daarna is pure winst. En daar wordt door Den Haag totaal niet op gelet.

Men gaat straks alleen maar de landelijke brandstof-effecten bekijken want de rest erbij betrekken wordt te complex.

Helaas zijn veel politici domme mensen met veel poeha.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren weer even inkopen in Dld. gedaan, een blauwe bosch accu boor met 3Ah accu's en Led bouwlamp in de koffer was bijna 200 euro goedkoper dan hier, een zyxel 16voudige switch 32 euro ipv. bijna 50 bij een groot elektronisch on-line warenhuis 32Gig kaartje 14 euro ipv., 20 en natuurlijk ook meteen even getankt en 120L diesel opgehaald voor 129,9 per liter.

 

suc6

 

Gerrit

 

Vraag ik me af waar je in Dld diesel tankt, woon zelf in Dld en de diesel is hier duurder dan net over de grens met NL

Langzaam begin ik het te snappen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Gronau zelf kost de Diesel 129,9 in de plaatsen eromheen is het 1 a 2 cent duurder.

 

Als je even kijkt dat diesel hier 1,40.9 kost dan is het verschil 11 cent per liter en met 120 liter kom ik dan op een verschil van €. 13,20 uit.

Voor €. 13,20 kan ik weer ruim 11,5 L diesel kopen en met een verbruik van tussen de 1 op 17 en 1 op 18 kan ik dus een omweg maken van zo'n 200 Km.

 

Tel uit je winst zo ik zeggen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geld genoeg hebt wie houdt je tegen en een ieder maakt andere afwegingen wat te doen met hun tijd.

 

Voor mij is het maar goed 20 km met als voordeel dat de winkels ook op zaterdagavond en door de week gewoon tot 20.00 uur of nog later open zijn.

Dus ipv. voor de TV te hangen gaan wij dan even boodschappen doen en uiteraard tanken.  

Afgelopen woensdag moest ik daar toevallig weer in de buurt zijn en toen maar even 70L benzine opgehaald voor 1.45.9 de liter ipv. 1,79.9 per liter.

Dus ipv. een uurtje TV kijken oid. en gewoon hier bij de pomp te tanken scheelt dat toch maar even bijna 24 euro en na aftrek van de extra gebruikte benzine hou je nog bijna 20 euro over, het is maar waar je prioriteiten liggen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

En Den Haag beweert doodleuk dat er sinds de accijnsverhogingen meer geld binnenkomt?

Daar kan ik maar een antwoord voor geven: ze liegen!

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Den Haag beweert doodleuk dat er sinds de accijnsverhogingen meer geld binnenkomt?

Daar kan ik maar een antwoord voor geven: ze liegen!

het kabinet in Den Haag liegen wel eens vaker, alleen geven ze het nooit toe.

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Bigsat (28e - 23e - 19e)

 

Wavefrontier T90 is te koop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...