Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten

Hier in Nederland is het ondanks de dalende olieprijs juist weer duurder geworden.

Bij een enkele pomp zit de prijs voor een liter diesel nog op 129,9 maar de meesten vragen toch 131,9 tot zelfs 143,9 (BP)

Zelfs de Shell is dan aan de snelweg goedkoper met 134,9

Morgen toch maar weer even naar de Pruis om weer 150L op te halen voor komende week.

 

Qua bier kan ik Herforder aanbevelen (komt uit de fabriek van Warstein) een krat met 25 of 26 flesjes voor iets minder dan 10 euro.

 

suc6

 

Gerrit

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sinds kort zijn we in het Noord Hollandse ook over de grens aan het inkopen.

Bevalt prima.

 

Bijvoorbeeld:

Kratje Erdinger Weiss = 15euro (excl.statiegeld)

Hier om de hoek betaal ik minimaal een tientje meer.

De boel is gelukkig wel om de hoek in te leveren, zodat het statiegeld netjes wordt uitbetaald.

 

Heeft iemand een goede tip voor algemeen beschikbaar Duits bier met een mooie prijs?

hier vlakbij de grens ik haal de schultenbrau bij de aldi hier in het dorp bewaar de blikjes die lever ik in bij de aldi in duitsland dan lol

 

1pm

aangepast door 1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren ruim 160L diesel opgehaald voor €. 1,25.9

Meteen even wat lekker brood en andere boodschappen opgehaald en alle kerstverlichting ingekocht dus het heeft de Nederlandse schatkist weer flink wat geld gekost door hier de prijzen voor brandstof kunstmatig hoog te houden.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

foutje van de Computer c.q. bediening en Reclame prijs aanduidingen aan de pomp in smeermaas

1/2 dag benzine voor 1,229/liter

 

het zag er zwart van de auto' s {ja wat dacht je} en duurde 25 minuten minstens om je tank te vullen

het was dus de dagprijs van de diesel die toen ook foutief voor de euro95 een halve dag gegolden heeft

 

rare jongens die Belgen :D

aangepast door Tonskidutch

Don't Bring Me Down

Electric Light Orchestra

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds kort zijn we in het Noord Hollandse ook over de grens aan het inkopen.

Bevalt prima.

 

Bijvoorbeeld:

Kratje Erdinger Weiss = 15euro (excl.statiegeld)

Hier om de hoek betaal ik minimaal een tientje meer.

De boel is gelukkig wel om de hoek in te leveren, zodat het statiegeld netjes wordt uitbetaald.

 

Heeft iemand een goede tip voor algemeen beschikbaar Duits bier met een mooie prijs?

 

Oettinger pils, verkrijgbaar bij o.a. de Lidl, goed duits biertje voor  € 0.32 per flesje.

 

Zum Wohl. :laugh:

Xtrend ET9500 DVB-S2/C (500 Gb HDD & open Pli 4.0), Scientific Atlanta D9232 IRD op draaibare Wavefield WV100SHDS offset, MTI High Line Pro Single LNB, Amiko DM3800 positioner, Cisco D9865H op Selfsat H21D, Roku 2400x USTVNOW, Amazon Fire TV Kodi, Panasonic TX-P42G20E en LG 42LB630V, beide CI+ (Smit)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren ruim 160L diesel opgehaald voor €. 1,25.9

Meteen even wat lekker brood en andere boodschappen opgehaald en alle kerstverlichting ingekocht dus het heeft de Nederlandse schatkist weer flink wat geld gekost door hier de prijzen voor brandstof kunstmatig hoog te houden.

 

suc6

 

Gerrit

 

hmmmm...misschien moet ik toch maar weer terug naar W.Europa. Straks wordt de benzine nog goedkoper dan hier in de Emiraten... :sick: :sick: :mad:

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...