Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Hier hebben ze de financiën op orde in ieder geval , en dat in een gemeente 5 maal groter dan Meerssen . benzineprijs hier vandaag 184,9

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites


In Duitsland kun je vaak kiezen

super 95 E10 met 10% Alcohol  of super 95 E5 maximaal 5% maar meestal zonder alcohol of super plus (de oude 98)

1 tankstation heeft dus juist helemaal geen E10 en daar kun je alleen E5 tanken en is daar dan meestal ook het goedkoopste mee.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

De E10 daar ging mijn beamer van over z'n nek. Geen trekvermogen donker geplof in de moter, snelheid viel heel snel terug. E5 was er toen nog niet.

laat je oudere auto niet zomaar op E10 of E5 rijden zonder dat te hebben nagevraagd bij de fabrikant

Je zou de zweetparels op het voorhoofd moeten hebben meegemaakt op Die Autobahn met zo'n prestatie verlies door de verkeerde brandstofkeuze.

aangepast door Tonskidutch

Tangerine Maud Geffry Remix

Christophe - Alan Vega

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle moderne auto's kunnen probleemloos op E10 rijden en veel oudere auto's kunnen dat ook na wat aanpassingen en vervangen van rubbers die anders spontaan oplossen door de alcohol.

Of het opweegt om rubbers ed. te gaan vervangen tegen goedkopere brandstof te kunnen tanken dat vraag ik me wel af.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn Beamers lusten alleen B7, daarmee brummen ze er lustig op loss.

En verder genieten ze van een slokje Ad-Blue, dat spul is ook duur geworden!

In Jerrycans is dat bijna net zo duur als gewone brandstof, maar zelfs aan de pomp betaal je tegenwoordig al een Euro/liter voor dat spul.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gelukkig is het verbruik van Ad-Blue verwaarloosbaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn eerste Beamer was een e21, de mooiste die ik heb gehad was de e39.

Maar die auto's waren ver voor E10.

 

Vandaag de dag moet ik mij behelpen met de g31 en de f33.🙂

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij mij gaat mijn wagen pas echt ad-blue gebruiken wanneer de aanhanger erachter hangt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...