Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten

Klopt, ik had laatst een aanhanger met een hoogwerker er op van 1500 kg er achter en dat gaat het hard. (het dieselgebruik zakte ook tot onder de 1 op 10)

Ook als je er echt mee gaat trappen met snelheden boven de 140 gaat het een stuk sneller.

Maar heb altijd een jerrycan met 20L aan de zaak staan, pomp er in en als hij helemaal gevuld is geeft hij weer aan dat ik er 7500Km mee moet kunnen rijden maar meestal is dat wel ruim 20.000.

Een kennis met dezelfde Alhambra maar die er bijna altijd de caravan achter heeft hangen komt idd. niet verder dan 7500 Km

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een Alhambra, de naam zegt het al 🤪

 

Bayrische Moteren Werke is gewoon de culminatie van perfecte brandstof motor voortbewogen automobielen.

Op de geelectrificeerde modellen na waar je trombose kan krijgen wegens de zitpositie dankzij de accu positie zijn BMW's ( derde generatie) de beste auto's die er bestaan

punt;)

Tangerine Maud Geffry Remix

Christophe - Alan Vega

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
5 uren geleden, Big fellow zei:

Opvallend: https://www.nu.nl/economie/6294242/duitsers-geven-door-hoge-prijzen-veel-geld-uit-in-nederland.html

 

Wat is er aan de hand? De schrijvers in dit topic zeggen het tegenovergestelde?

Dat artikel gaat over tourisme niet over inkopen doen

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Bunde over de grens bij Nieuweschans is de E5 nog maar 7 cent per liter goedkoper dan rond de stad Groningen.

35 liter tanken over de grens kan nu niet meer uit. 

Eigenlijk is dit prijsverschil met een buurland nog net aanvaardbaar en niet die idiote woekeraccijnzen die ons zogenaamd bewuster met de auto moeten laten omgaan. (Drogreden) 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verhip...

Ja wij hebben hier ook een Bunde alhoewel geannexeerd door Maastricht.

was even aan het twijfelen

 

zo lang dit topic al loopt en ik moest tanken gaan is in mijn regio de prijs doorsnee 10 eurocent goedkoper...

dus dat wil je wel kunnen blijven doen als benzine verbruiker die geen dief is van eigen portemonnee.

Tangerine Maud Geffry Remix

Christophe - Alan Vega

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je bij jullie dan nog E5 tanken?

Hier is het alleen euro 95 en dat is dus de E10 in Duitsland

E5 kost hier over de grens 1,69.9  E10 kost 1,64.9

Terwijl euro 95 bij ons 1,79.9 kost bij de goedkoopste pomp binnen 20 km wil je dichter bij dan zit je op 1,82.9 en 1,83.9

Dus zeker nog wel de moeite waard om even de grens over te wippen voor het tanken.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, gerrit B zei:

Hier is het alleen euro 95 en dat is dus de E10 in Duitsland

Er zou overal in de EU E10 of E5 of B7 vermeld moeten zijn bij de tankstations.

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Mojo zei:

Dat artikel gaat over tourisme niet over inkopen doen

Dus het verschil moet hem dan zitten in de kosten van de horeca? Ik had altijd het idee dat Nederland duurder was dan Duitsland kwa horeca? 

Misschien dat ik bij een volgend bezoek aan Nederland eens over de grens moet kijken.... 

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De horeca in Duitsland is goedkoper, evenals de brandstof, terug naar clevertanken.de

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paar dagen terug naar Meppen gereden en daar getankt. Dat was 20 cent per liter goedkoper dan de goedkoopste hier in de buurt, dus met 50 liter 10 € bespaard en de reis er ruim uit. Daarna 100€ bespaard op de inkopen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...