Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten

6 uren geleden, ceesv zei:

De horeca in Duitsland is goedkoper

scheelt idd. ongeveer de helft.

Voor goed 25 euro pp. incl. een paar drankjes kun je prima uit eten in Duitsland, moet het snel dan nemen we meestal een 1 bord gerecht (gebakken noedels met groente en krokant gebakken kip met naar keuze een pittige of zoet/zure saus) en dan ben je tussen de 7 en 9 euro pp. kwijt.

Maar ook een schnitzel met groente en patat  is vaak wel onder de 10 euro te vinden.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


10 uren geleden, gerrit B zei:

scheelt idd. ongeveer de helft.

Voor goed 25 euro pp. incl. een paar drankjes kun je prima uit eten in Duitsland, moet het snel dan nemen we meestal een 1 bord gerecht (gebakken noedels met groente en krokant gebakken kip met naar keuze een pittige of zoet/zure saus) en dan ben je tussen de 7 en 9 euro pp. kwijt.

Maar ook een schnitzel met groente en patat  is vaak wel onder de 10 euro te vinden.

Buurmans gras is altijd groener....

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Helaas heb ik geen actuele informatie over de prijs van varkensvlees in Duitsland. Volgens de landbouwrekeningen bedroeg de productiewaarde van varkensvlees in Duitsland in 2022 echter ongeveer 7,6 miljard euro 1. Volgens Statista bedroeg de gemiddelde prijs voor slachtvarkens in Duitsland in 2022 1,85 euro per kilogram geslacht gewicht 2. Houd er rekening mee dat dit een gemiddelde prijs is en dat de werkelijke prijzen kunnen variëren afhankelijk van de regio, het verkooppunt en andere factoren.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Vertaald met DeepL.com (gratis versie)

 

Quote

Volgens de Nationale Landbouwrekeningen was de productiewaarde van varkensvlees in Duitsland in 2022 ongeveer 7,6 miljard euro 1. Volgens Agrimatie was de gemiddelde productieprijs van varkensvlees in de belangrijkste landen met professionele varkensproductie in West-Europa in 2022 gemiddeld 1,60 euro per kilogram geslacht gewicht 2. In Nederland was de prijs 1,67 euro per kilogram 2. In Nederland was de prijs 1,60 euro per kilogram.

Ik heb gezocht naar de prijs van varkensvlees in Nederland, maar ik kon geen actuele informatie vinden. Houd er rekening mee dat de werkelijke prijzen kunnen variëren, afhankelijk van de regio, het verkooppunt en andere factoren.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Vertaald met DeepL.com (gratis versie)

dat is effe met chatGPT4 gevonden

 

Dus factor medeweker en de arbeidsmigranten uit oost europese landen ... die als laatstse instantie aan de pan staan schudden bepalen de prijs.

Ergens moet het immers vandaan komen dat prijsverschil

Toen keek dat "slimmeke" naar de Mehrwertsteuer / BTW

AHA

7% in deutschland en 21 % in Nederland

 

Dus de Staat moet ergens z'n staatskas mee vullen toch? 😁

 

 

 

aangepast door Tonskidutch
Gecorrigeerde bijdrage wegens de taal

Tangerine Maud Geffry Remix

Christophe - Alan Vega

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@Tonskidutch

En nu nog een keer in de Nederlandse taal a.u.b.

Sat4all is een Nederlandstalig forum.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

👍

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuur voor dat geld elke maand maar 300 liter op 😁 zou ik zeggen.

 

Voor onze regio is het goedkoop, hier is de buurt kost de goedkoopste diesel 1,79.9 en rij je wat verder dan is het te vinden voor 1,69.9

en voor een voordeel van 42,50 kan ik wel een stukje omrijden om daar te gaan tanken.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

even om de vergelijking helemaal krom te trekken

 

12,95€/kilo Waterstof in België net over de grens

ongeveer 0,9 kilo per 100 kilometer doet de Toyota Mirai (een gaaf complete car)

bereik met 5,5 kilo dus om en nabij 550 kilometer met een beetje reserve.

 

21,50€/kilo Waterstof in Nederland volgens de tankgegevens van de stations van shell

 

uitstoot = water 😁

 

 

Tangerine Maud Geffry Remix

Christophe - Alan Vega

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...