Ga naar inhoud


smsdiscount sip probleem sinds een paar dagen


Aanbevolen berichten

Je kon altijd bellen, het kan dus niet aan de inlog gegevens liggen. Hij stopte er mee zonder dat je iets veranderd hebt? Dan kan het toch ook niet aan de provider liggen?

Kun je met een softphone testen? Alls die het wel doet, wat blijft er dan nog over? Dat de Draytek stuk is, toch?

Je zou hem eens naar fabrieksinstellingen kunnen zetten en opnieuw instellen.

 

Misschien is het iets heel simpels, maar ik zie het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb hem gereset en opnieuw ingesteld

 

zelfde problem

 

weer gereset nogmaals opnieuw ingesteld, ditmaal de dns van de router gebruikt waar voip wel werkt

 

en nu doet hij het opeens wel

ik begrijp niet hoe dns hiervoor kan zorgen, maar hij doet het gelukkig weer dat is het belangrijkste

Link naar reactie
Delen op andere sites

De DNS is de Name-server. Dit zijn servers die de domeinnaam omzetten naar het IP-adres.

 

Wanneer je in een DOS-box bijvoorbeeld intypt

 

C:\>ping www.sat4all.com dan krijg je het IP adres terug [213.206.76.33]

 

De DNS servers zijn meestal bij de internetprovider. Soms heeft je router de meestgebruikte adressen in een kleinde cache staan.

 

Het kan zijn dat in je router de DNS instellingen aangepast moeten worden. Je kunt je DNS instellingen zien op de pagina's van je provider

 

Na een zeer vluchtige blink op google zouden het voor Movistar Spanje wel eens de volgende IP adressen kunnen zijn:

Primary 194.179.001.100,
Secundary 194.179.001.101

 

Maar ik geef er geen garantie op...

aangepast door JeWeetWelWie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...