Ga naar inhoud


windows7 administrator paswoord achterhalen.


sattv4iedereen
Ga naar oplossing Opgelost door winwiz,

Aanbevolen berichten

Ik heb 3 jaar geleden een windows 7 geïnstalleerd op een pc van mijn broer en heb 2 account gemaakt,een op administrator niveau en een op beperkte rechten.

Als zo dom dat ik was,heb ik geen herstelschijf gemaakt voor het wachtwoord,doch opgeschreven.

Ik kan het niet vinden.ik heb diverse zaken geprobeerd die stond op internet met diverse programma's,maar niks werkte.

Weet iemand hier nog een manier om er toch achter te komen,of zal ik die computer volledig moeten herdoen?het enige dat ik weet dat het wachtwoord meer dan 15 karakters had,letters cijfers en hoofdletters door elkaar.

Alvast bedankt voor de tips.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Oplossing

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt,het is perfect gelukt.T'is misschien niet voor iedereen weggelegd,maar wat is de veiligheid van een paswoord in windows,als een beetje een doorgewinterde hobbyist het kan omzeilen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...