Ga naar inhoud


tvv-kaarten geblokkeerd wegens vermoeden van cardsharing/


Avalon560

Aanbevolen berichten

Even voor de duidelijkheid, ik zelf heb geen cccam oid. in gebruik, in al mijn ontvangers zit een originele abo kaart.

De enige softcams welke ik gebruik zijn de originele Rebox softcams.

Blijft staan dat hij wel verantwoordelijk is.

(Of er zijn hier in dit draadje betrokkenen die nu hun daad proberen te downplayen door te zeggen dat ze alleen intern sharen).

 

Ja, anderen zijn altijd fout, zelf ben je perfect uiteraard!

Feit is wel dat er geen "orginele rebox softcams" zijn. De Rebox komt met een Conax licentie. Gebruik je um voor Canal Digitaal, TVV of een andere operator die iets anders als Conax gebruikt en heb je daar aanvullende software voor nodig dan klopt er simpel weg iets niet. De royalty's zijn dan niet betaald.. ook een vorm van illegaal gebruik dus. (Of wilde je beweren dat je die Rebox ontvangers alleen voor Digitenne gebruikt..)

Nou maakt het mij geen zak uit wie wat gebruikt maar ga niet insinueren dat een ander wellicht toch stiekem iets illegaals doet en zelf de heilige uithangen.. want een groot deel heeft helemaal niet door hoe sharing werkt en dat ze foute instellingen hebben.

Tuurlijk, er zijn er genoeg die een server draaien of die betalen aan iemand die een server heeft. Word je gepakt dan is dat het risico.. net als te hard rijden.. rij je 80 waar je 50 mag.. dan loop je kans.. en evt. ook dat je een klein kind schept..

Voor sharing is het niet anders.. en nee, inbreken in je PC of thuis netwerk is niet nodig.. zoek maar eens naar de patenten van viaccess waar keurig in vermeld staat dat het  control word vervangen kan worden door het kaart nummer bij wijze van anti-sharing actie.. stuur je mooi je eigen kaart nummer over het www rechtstreeks naar de operator. 

Uiteraard kunnen ze je ook tegen komen via data van opgerolde sharing netwerken maar voor de personen die heel zeker weten dat ze niet naar buiten sharen en die toch worden bestempeld als sharing server: je instellingen staan verkeerd!

Poorten open, web interface open, enz enz.. kan je allemaal niet een achterdeur noemen maar simpel weg verkeerde configuratie (of voordeur ;) ).

 

Dat is snel geregeld! Op alle kanalen nano 01 activeren en het is gedaan met de cardsharing! Wel moet iedere gebruiker van een niet-gecertificeerde ontvanger 59,- Euro schokken voor hun witte CI. Of je dat nu wil :(

Nano01 is al maanden om zeep (ook voor TVV).. alleen niet public gemaakt. Bij invoering op alle kanalen zal dat zeker wel public worden want niemand zit te wachten op de gedwongen aankoop van een nieuwe CAM module of ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@voyager2003

 

Natuurlijk ben ik niet heilig, en moet ik wel een cam gebruiken om via mijn kaart te kunnen kijken, waar is het probleem ?

Natuurlijk betaal ik als ik te snel was met de auto, maar als ik dit betwist, krijg ik keurig een foto met bewijs. Als ze die niet hebben, dan gaat de boete eenvoudig niet door. Eenvoudig en lineair.

Bij mij kan het zijn dat er op een bepaald momenten een of andere poort teveel open stond. Thuis sluit ik ook niet altijd alle vensters en deuren, ik leef, mijn netwerk leeft. Ik ontwikkel toestellen, ik test toestellen

Een patent van viacess is leuk, TVV moet zig hier aan houden met de encoding en de royalty's, daar dient een deel van mijn abo voor.

Als we het toch over auto's hebben. Ik mag 320KM/h rijden in mijn tuin, daar kan niemand iets op zeggen, met die auto mag ik ook op de weg.... Mijn auto is niet het bewijs dat ik te snel rij !

Ik ben door TVV beschuldigd van cs , EN DAT DOE IK OP GEEN ENKELE WIJZE, niet lokaal, niet met vrienden, niet gratis niet met mars.

1 box met webif en 2 legale kaarten (nu nog 1 dus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn kameraad deelt zijn 2 kaarten (tvv en cd) nog altijd met zijn beide ontvangers.Bij mij is er nog geen melding gekomen,dat hij geen beeld heeft op de een of andere kaart.Alle poorten staan dicht.Maar waarom kunnen die groten dan vrolijk doordoen?

Ooit eens dergelijke gezien,en daar stond wel in,dat ze wegens de wijzigingen,de hd kanalen van sky it niet meer konden aanbieden.

Maar daar stond wel nog vrolijk bij,dat ze TVV en CD aanboden zowel in hd als sd.Waarom deze dan nog niet tegen de lamp gelopen zijn,kweet het niet.

Over de gedupeerden hier zeg ik niks,omdat ze enkel beschuldigd kunnen zijn,door een rechter,met bewijzen die rechtmatig en volgens de regels zijn verkregen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, anderen zijn altijd fout, zelf ben je perfect uiteraard!

Feit is wel dat er geen "orginele rebox softcams" zijn. De Rebox komt met een Conax licentie. Gebruik je um voor Canal Digitaal, TVV of een andere operator die iets anders als Conax gebruikt en heb je daar aanvullende software voor nodig dan klopt er simpel weg iets niet. De royalty's zijn dan niet betaald.. ook een vorm van illegaal gebruik dus. (Of wilde je beweren dat je die Rebox ontvangers alleen voor Digitenne gebruikt..)

Nou maakt het mij geen zak uit wie wat gebruikt maar ga niet insinueren dat een ander wellicht toch stiekem iets illegaals doet en zelf de heilige uithangen.. want een groot deel heeft helemaal niet door hoe sharing werkt en dat ze foute instellingen hebben.

Tuurlijk, er zijn er genoeg die een server draaien of die betalen aan iemand die een server heeft. Word je gepakt dan is dat het risico.. net als te hard rijden.. rij je 80 waar je 50 mag.. dan loop je kans.. en evt. ook dat je een klein kind schept..

Voor sharing is het niet anders.. en nee, inbreken in je PC of thuis netwerk is niet nodig.. zoek maar eens naar de patenten van viaccess waar keurig in vermeld staat dat het  control word vervangen kan worden door het kaart nummer bij wijze van anti-sharing actie.. stuur je mooi je eigen kaart nummer over het www rechtstreeks naar de operator. 

Uiteraard kunnen ze je ook tegen komen via data van opgerolde sharing netwerken maar voor de personen die heel zeker weten dat ze niet naar buiten sharen en die toch worden bestempeld als sharing server: je instellingen staan verkeerd!

Poorten open, web interface open, enz enz.. kan je allemaal niet een achterdeur noemen maar simpel weg verkeerde configuratie (of voordeur ;) ).

 

Nano01 is al maanden om zeep (ook voor TVV).. alleen niet public gemaakt. Bij invoering op alle kanalen zal dat zeker wel public worden want niemand zit te wachten op de gedwongen aankoop van een nieuwe CAM module of ontvanger.

Eerlijk gezegd vind ik dit te ver gaan. Een softcam gebruiken is niet strafbaar en intern card sharen ook niet. Als het enige bewijs bestaat uit het gebruiken van een soft cam, verkeerde poorten open hebben staan, is dat nog niet voldoende. Dus beschuldig iemand niet meteen van illegaal bezig zijn als hij een softcam gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, anderen zijn altijd fout, zelf ben je perfect uiteraard!

Feit is wel dat er geen "orginele rebox softcams" zijn. De Rebox komt met een Conax licentie. Gebruik je um voor Canal Digitaal, TVV of een andere operator die iets anders als Conax gebruikt en heb je daar aanvullende software voor nodig dan klopt er simpel weg iets niet. De royalty's zijn dan niet betaald.. ook een vorm van illegaal gebruik dus. (Of wilde je beweren dat je die Rebox ontvangers alleen voor Digitenne gebruikt..)

Nou maakt het mij geen zak uit wie wat gebruikt maar ga niet insinueren dat een ander wellicht toch stiekem iets illegaals doet en zelf de heilige uithangen.. want een groot deel heeft helemaal niet door hoe sharing werkt en dat ze foute instellingen hebben.

 

Zo! Voyager2003 slaat even wild om zich heen. Impliceren dat het bedrijf Rebox een wetsovertreder is die gebruikers van zijn producten eveneens de wet laat overtreden is nogal wat.

 

Ik vind het Conax argument dat Voyager2003 aanhaalt weinig overtuigend: mijn Rebox kwam niet eens met de genoemde expliciete licentie.

 

Voyager2003's reaktie komt op mij over als die van iemand die gepakt is op te snel rijden, en zich dan verweert met "Ja, maar zij doen het ook!". Een man (sorry dames) slikt zijn verlies als hij fout zit.

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien de softcam's nog via de feeds ophaalbaar zijn,vermoed ik,dat ze oftewel niet illegaal zijn,of ze worden gedoogd toegelaten.

We moeten hier dan ook niet heiliger willen zijn dan de paus.

Want moest het gebruik van een softcam,juridisch echt verkeerd zijn,dan denk ik,dat ze allicht langs alle mogelijke middelen gingen ondernomen hebben,om ze aan banden te leggen.Of zie ik het helemaal verkeerd?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In Duitsland denken ze heel anders over softcams.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom heb je een Softcam nodig? 

Deze heb je nodig om hun encriptie te decoderen.

Om deze te kunnen decoderen heb je een kaart nodig met een id

Deze kaart is de enige link met je provider.

Welke codeer systeem je gebruikt en hun bijbehorende licenties worden door het bedrijf betaald die de service gebruikt.

Bij BGC en TLN betaal je ook geen licentie omdat zij encoders gebruiken. (encriptie op schijf)

Ik heb trouwens nog een hoop sd philips TVV decoders op de schroot hoop staan waar ongebruikte decriptie in zitten samen met hopen lno's en mounts van afgelopen jaren

 

PS Nog steeds geen antwoord van TVV of Ombudsdienst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan allemaal wel zijn maar elke geproduceerde device, receiver of smartcard dient licentie te hebben van de security provider.

Geen licentie is illegaal. De licentie is er uiteraard enerzijds om stukje inkomsten te verkrijgen maar anderszijds om te bewaken dat bv state of the art beveiligingstechniek geimplementeerd wordt op een lekke doos waardoor die binnen een dag gekraakt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar waarom gaf toen CD aan CCcam 2.3.0 te gebruiken ivm update Firmware van de kaart (I4A) als deze niet gebruikt mag worden kunnen ze moeilijk zeggen dat je die moet hebben ?  ps ik weet dus niet of Tvv dat ook heeft gedaan maar het feit dat ze beide dezelfde eigenaar hebben lijkt mij dat dat wel het geval is ?

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

uh wat

 

 

"state of the art beveiligingstechniek"

:/ 

 

gewoon potig machtsvertoon van M7, de ISP's tot medewerking te vervoegen en dat gebaseerd op nieuwe wetgeving sinds eind april

als dat state of the art is dan weet ik er nog wel een paar.

grenzen zijn overtreden, makkers staakt uw wild geraas, privacy is in het geding

 

de ambtenaar voor hondenbelasting mag de deurdrempel niet over inzake een controle

de cybercriminelen mogen echter wel binnen?

tot aan de deur en anders is het ongeoorloofd dus onwettig!

 

de spin-off van deze hele afluister acties is ook al gestart door de generatie snel geld verdienen

oude fora worden bestolen inzake de aanmeld gegevens van ooit actieve leden

het Simon Wiesenthal gehalte is echter nooit echt uitgelegd aan die cybercriminelen

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zouden er legale en minder legale softcams kunnen bestaan?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...