Ga naar inhoud


LNB Hirschmann even goed als Can.Dig.LNB?


Beatrix
Ga naar oplossing Opgelost door Sprietje,

Aanbevolen berichten


De Fuba schotelantennes worden aangeboden in de volgende maten: 65cm, 78 cm en 85 cm

 
DAA 650
Afmetingen  60 x 65 cm  Frequentie GHz  10,75 11,75 12,75  Gewinn dB  35,20...36,70  FWHM  < 2,7°  Windlast max. Windgeschw. 20 m/s (kg)  14,2  Windlast max. Windgeschw. 40 m/s (kg)  52,4  Windlast max. Windgeschw. 60 m/s (kg)  119,3  Elevatie bereik  0 bij 73° (0 bij 41° bij vormast montage)  Mastdiameter  26 bij 76 mm  Reflectormateriaal  Aluminium  Rückenteilmateriaal  Staal verzinkt met Kunststofverbindingen  Schroeven  Dacromet (Corrosie-resistente coating)  Reflector kleur  Antraciet (RAL 7012)/Gray (RAL 7004)/Rood (RAL 8012)/Wit (RAL 7035)  Farbe des Rückenteils,
Kunststoffteile und Mastschellen 
Gray, ongeacht de reflector Kleur 

 

DAA 780
Afmetingen  74 x 84 cm  Frequentie GHz  10,75 11,75 12,75  Gewinn dB  36,80...38,50  FWHM  < 2,2°  Windlast max. Windgeschw. 20 m/s (kg)  17,4  Windlast max. Windgeschw. 40 m/s (kg)  69,4  Windlast max. Windgeschw. 60 m/s (kg)  156,2  Elevatiie bereik  0 bij 90° (0 bij 42° bij Vormast montage)  Mastdiameter  32 bij 80 mm  Reflectormateriaal  Aluminium  Rückenteilmaterial  Staal verzinkt met Kunststofverbindingen  Schroeven  Dacromet (Corrosie-resistente coating)  Reflector kleur  Antraciet(RAL 7012)/Gray (RAL 7004)/Rood(RAL 8012)/Wit (RAL 7035)  Farbe des Rückenteils,
Kunststoffteile und Mastschellen 
Gray, ongeacht de reflector kleur 

 

DAA 850
Afmetingen  85 x 85 cm  Frequentie GHz  10,75 11,75 12,75  Gewinn dB  38,12...39,53  FWHM  < 2,2°  Windlast max. Windgeschw. 20 m/s (kg)  21,3  Windlast max. Windgeschw. 40 m/s (kg)  85,4  Windlast max. Windgeschw. 60 m/s (kg)  192,1  Elevatie bereik  0 bij 90° (0 bij 42° bij Vormast montage)  Mast diameter  32 bij 80 mm  Reflectormateriaal  Aluminium  Rückenteilmaterial  Staal verzinkt met Kunststofverbindingen  Schroeven  Dacromet (Corrosie-resistente coating)  Reflector kleur  Antraciet (RAL 7012)/Gray (RAL 7004)/Rood (RAL 8012)/Wit (RAL 7035)  Farbe des Rückenteils,
Kunststoffteile und Mastschellen 
Gray, ongeacht de reflector Kleur 

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik begrijp de vraag niet helemaal, de lokatie in Duitsland is in Kelberg 53539. Hij staat en blijft op het dak. Het zou dus kunnen dat de LNB toch kan funktioneren? Volgende week komt een Installateur de LNB plaatsen Maar als het niet werkt heb ik geen alternatief en zou hij weer terug moeten komen en worden de kosten nog hoger

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Volgens mij zou je gebaat zijn met een multirail en losse LNB's.

 

Heb je dit onderwerp al eens gelezen?

 

http://www.sat4all.com/forums/topic/339821-fuba-daa850-met-multirail-sf-700/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het beste even tegen de schotelmonteur zegen dat hij ook een lnb mee neemt

die geschikt is voor grotere schotels ,vertel hem dat het een  DAA 850 FUMBA is

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Hier heb je het beste antwoord:
Ik heb uitgerekend dat in Kelberg de twee lnb's op een Fuba 850 schotel 52,6mm hart op hart uit elkaar moeten staan.
Bij een duo-lnb voor een 60cm=schotel staan de lnb's 38mm uit elkaar hart op hart. Daar heb je dus niets aan.
Koop je een duo-lnb (ook wel monoblock genaamd) voor een 80-85cm-schotel, dan staan de koppen 53mm uit elkaar. Dit is dus de perfecte maat, slechts een absoluut te verwaarlozen afwijking van slecht 0,4mm.
Dit is een uitstekend monoblock wat op je schotel past, zie: http://www.inverto.tv/products/product.php?section=1&id=253&cat=36
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fantastisch, hoeveel je in het werk stelt om mij te helpen. Ik heb de LNB opgezocht en kan hem hier in Duitsland voor 80 eoro kopen. Ik had eerder al op Google gezocht en de volgende gevonden: GT-SAT  model: GT-MDT-43. Prijs 40 euro. Ik will op de kwaliteit niet beknibbelen, Maar is daar echt verschil in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Te koop bij een hele grote Duitse onderdelenzaak die in heel Europa actief is voor €70,65 incl. verzendkosten. Het merkwaardige is als je dit zelfde monoblock bij diezelfde zaak in Nederland bestelt het maar €35,99 kost inclusief verzendkosten terwijl in Nederland de BTW hoger is.
Dit Inverto monoblock is van uitstekende kwaliteit.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...