Ga naar inhoud


Witte CI + Vu+ solo2


Tuneboy

Aanbevolen berichten

Ik schrijf enkel van lezen hier,dus ik kan het echter niet zelf proberen om te bewijzen.

Kijk eens naar de frequentie lijst en kijk eens welke zenders op dezelfde transponder zit,en probeer één te bekijken en op te nemen.

Probeer daarna hetzelfde,maar neem 2 gecodeerde zenders van 2 verschillende transponders,en kijk even of je een verschil hebt.

Dan kan je uitsluiten waar de fout zit.

Indien beiden niet lukt,vrees ik dat ik je niet verder kan helpen,maar misschien zijn er wel met zo'n module,en kunnen je verder helpen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

in tegenstelling tot wat ik hier schrijf

 

meerder CI-cam modules werken gewoon in de doorsnee Enigma2 box (met CI-slot)

meestal werkt de CI module met kaart "belabberd" in een enigma receiver vooral als het om die "vermaledijde seca3 kaart van uw provider gaat"

 

zet er gewoon oscam in en donder die ci module in de klikko of op de tweedehandssite

aangepast door Tonskidutch

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb TV Vlaanderen en dus geen foxsport. Op zich werkt de module uitstekend bij SD zenders. Bij HD werkt maar 1 stream. Zal eens proberen op sattv4iedereen zijn methode en de frequenties bekijken. Ik kan natuurlijk oscam gebruiken maar heb ze nu toch die module dus speel ik er wat mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ter info, heb dit even getest en is inderdaad zo dat wanneer 2 HD zenders bv VTM HD en Discovery HD op dezelfde transponder zitten dan kun je de ene bekijken (VTM HD) en de andere opnemen (Discovery HD). 2 zenders ongeacht of het nu SD of HD zenders zijn die op verschillende transponders zitten lukt dus niet om de ene te bekijken en de andere op te nemen. 

Dus met die witte CI module moet je dus op eenzelfde transponder blijven indien je wil kijken en opnemen tegelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

ligt het puur aan de CI+ module ? JA

en zo ja is hier dan niets aan te doen NEE, nu nog niet en ik vrees in de toekomst ook niet

als ik losse card (zonder CI+ module) in de VU doe dan krijg ik wel alle zenders muv fox 2 JA

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ons zeggen dat het enige voordeel van zo een ci module is dat je kaart daarmee niet op zwart kan gaan "wegens vermoeden van..." omdat met een CI module of het nu de oude of de nieuwe witte is je gewoon niet kan sharen noch LAN of WAN.  Zelfs indien je box aan het internet hangt ben je veilig met een CI module? correct me if i am wrong.

Ikzelf werk met de nieuwe witte module.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst allemaal hartelijk dank voor de reacties, helaas niet de uitkomst die ik wenste maar is niet anders

Er moet me toch nog wel even van het hart dat sommigen van jullie je m.i. enigszins hautain ('kort door de bocht') gedragen en je niet voldoende realiseert dat er ook nog beginners en onnozelaars zijn (zoals ik) die niet alles begrijpen wat er in de topics staat; afgezien natuurlijk van de gigantische hoeveelheid info die beschikbaar is waardoor je vaak door de bomen het bos niet meer ziet

Desalniettemin nogmaals hartelijk dank en we blijven proberen en oefenen natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...