Ga naar inhoud


Wat met de slingbox na de nieuwe wetgeving inzake downloaden?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

na de nieuwe wetgeving,en het bericht van Tonskidutch  op:

http://www.sat4all.com/forums/topic/340913-opnames-converteren-naar-dvd/?p=2245626

Stelt hij,dat een opname,meedoen in je kofferbak en gebruiken in je camper bijvoorbeeld niet meer mag door de nieuwe wetgeving.

Maar hoe zit het dan met de slingbox?

Ik laat alle opname's thuis,en stream mijn opname's via de slingbox naar mijn camper als ik bvb het geluk heb dat ik een goede wifi heb naar pc of tv.

Hoe zit het hier dan inzake de nieuwe wetgeving inzake downloaden/straemen?

Ik weet dat ik daar al eens een topic heb over geschreven,voor die nieuwe wetgeving,en dat toen het gebruik legaal was,maar ik heb nu mij de vraag gesteld na lezen bericht op de gegeven link?

 

edit:Nu heb ik bij nader lezen,opgemerkt dat het over copy van een koop dvd gaat,dacht eerst dat het ging over een tv opname.Heb dus bericht verkeerd geïnterpreteerd  :sick:  :sick:  :sick:

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Ik heb tot mei alles gedownload wat mijn hartje begeerde. Had daarvoor ook een klein abo bij een pay-server met 900 dagen retentie..

Nu is het officieel verboden om te downloaden van auteursrechtelijk materiaal. Dus abo bij payserver beeindigd, download snelheid van mijn ISP verlaagd tot 20Mbit (scheelt weer 30 Euro)..

 

M.a.w. het downloaden is nu bij de wet voor consumenten ook echt verboden.. Voorheen was het aanbieden strafbaar, nu dus ook de consument..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...