Ga naar inhoud


Nieuwe Slingbox M1 gekocht, beetje ontgoocheld


zzzzzz

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Met een Slingbox kun je overal ter wereld gratis tv kijken op internet,

 

Wat jij er nog meer mee wil vallen buiten de beloftes die Slingbox doet, dat je reclame op je web player hebt, komt dat de werelwijde gratis servers ook betaald moeten worden waarover jij streamt. Voor een eenmalige $15 ben je van alle reclames af op je webplayer,

Gratis???

 

Ze vragen nu al extra geld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Een slingbox is bedoeld om mijn ontvangen signaal te transporteren naar mijn remote ontvanger ver weg.

Waarom moet de leverancier van het toestel daar ongevraagd reclame aan toe voegen.

 

Dat is precies hetzelfde wanneer ik een tv koop en voor elke uitzending reclame voorgeschoteld krijg welke de tv producent er even ongevraagd tussen gooit.

 

En daarna een volledig idiote oplossing hiervoor geven, je hoeft geen reclame te kijken, als je maar extra gaat betalen.

 

En dat dan muggenziften noemen wanneer je het daarmee niet eens bent.

 

Tjonge, tjonge.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doen inmiddels bijna alle providers. Moet je voor de lol eens NU.NL opstarten zonder Adblocker, open eens Telegraaf TV. Overal, maar dan ook overal krijg je 8 tot 20 seconden verplichte reclame voordat je het filmpje mag zien.. Reageren op een berichje? Eerst even naar één of andere sponsor reclame totdat het aantal kliks gehaald zijn....

Om die reden dus al die sites onder de Adblocker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja Sjaak, zo blijf je in cirkels draaien.

 

Terug naar de 3e post.

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/350562-nieuwe-slingbox-m1-gekocht-beetje-ontgoocheld/?p=2350122

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals Cees, als je de desktop player gebruik heb je geen reclame, tjonge tjonge hoeveel keer heb ik dat al niet vertelt. :lol:

En voor de duizendste keer, de desktop player werkt niet op een Slingbox M1 !

Dat is toch echt typisch voor verkopers dat ze met een "oplossing" afkomen die niet werkt, en daarna doen alsof ze je reactie niet horen of lezen.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ten eerste ik ben geen verkoper maar een gewone tevreden Slingbox gebruiker, en geef aan wat mijn ervaringen met Slingbox zijn, ik hoef Sling daarom ook niet te verdedigen, ik heb geen aandelen in deze club. :mellow:

Ten tweede stond er dit op het Sling forum https://community.slingbox.com/thread/27897 dat de webplayer niet werkt maar wel dat de desktop en de mobiele player werkt op de M1, iets wat ik steeds al schreef. :P

 

Hello all,

 

 

Thank you for posting on the Slingbox Answers Forum.

 

 

Slingbox M1 is compatible only with the new Slingplayer for Desktop and Slingplayer for Mobile applications.

 

 

Please download the desktop application here: (hier zit een geoblock op maar je kunt die vast wel ergens weg halen)

 

 

At this time, there are no plans for support of Slingbox M1 on newwatch.slingbox.com.

 

 

Regards,

 

 

Brett W.

PM @ Sling Media

Dus je kan wel een nieuwere player5 gebruiken, maar die is alleen niet beschikbaar in nederland! (Geoblock).

 

En er zit volgens jou alleen maar een Geoblock op het downloaden, niet op het installeren en gebruiken????

 

Zullen we het er maar gewoon op houden dat je vroeger probleemloos zonder reclame kon kijken, maar dat nieuwe klanten die mogelijkheid alleen tegen extra betaling hebben?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doen inmiddels bijna alle providers. Moet je voor de lol eens NU.NL opstarten zonder Adblocker, open eens Telegraaf TV. Overal, maar dan ook overal krijg je 8 tot 20 seconden verplichte reclame voordat je het filmpje mag zien.. Reageren op een berichje? Eerst even naar één of andere sponsor reclame totdat het aantal kliks gehaald zijn....

Om die reden dus al die sites onder de Adblocker.

Dat kun je niet vergelijken.

We hebben het hier over de aankoop van een toestel.

Waar het over gaat is dat Sling een toestel verkoopt met wat software bij, en het zo doet werken dat het lijkt alsof ze in de plaats een dienst verkopen.

Vergelijk het met een auto die maar wil starten als hij eventjes contact heeft gehad met de server, en daarbij toevallig eerst nog wat reclame uit je luidsprekers van je auto doet komen.

Nadien mag je rijden...

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste ik ben geen verkoper maar een gewone tevreden Slingbox gebruiker, en geef aan wat mijn ervaringen met Slingbox zijn, ik hoef Sling daarom ook niet te verdedigen, ik heb geen aandelen in deze club. :mellow:

Ten tweede stond er dit op het Sling forum https://community.slingbox.com/thread/27897 dat de webplayer niet werkt maar wel dat de desktop en de mobiele player werkt op de M1, iets wat ik steeds al schreef. :P

Je brengt mij in de war met je fouten.

Ja, de desktop player werkt wel op een M1, maar die zit ook vol met reclame, en neen dat is een heel andere dan die waarvan jij hier een screenshot post.

Ik denk dat mijn methode van het blokkeren van de sites waarvan de reclame vandaan komt nog de beste is.

Een adblocker of aanpassen van de hosts file op je PC, en hun troep komt er niet meer door.

 

Je moet ook niet zeggen "werkt niet bij zzzzz", alsof ik een speciaal geval ben.

Bij de nieuwere Slingboxen willen ze die reclame door je strot duwen.

Gebruikers van oudere modellen hebben ze lange tijd ontzien (omdat die voor positieve reclame zorgden, en ze dat effect wilden behouden?).

Ik ga het product in elk geval niet aanraden aan anderen.

Had nochtans al een paar mensen waarvoor mij dit het ideale product leek te zijn.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik jou in de war brengen. :cry: Als er één duidelijk onderscheid gemaakt heeft tussen een web player (via een browser) met reclame of de desktop player bij mij zonder reclame (screenshot)dan ben ik het toch wel. :P  Geef maar aan waar ik daar niet duidelijk over was.

Als je wat vooraf gelezen had over de Slingbox dan was je ook vast op de Slingbox site gekomen waarin staat dat de web player niet werkt op een M1, maar je schreef het wel in je eerste post ''Tenminste, op mijn laptop (Webplayer for Chrome en desktop player'' En jij maar beweren dat ik fouten maak, die maak ik uiteraard net als iedereen, maar niet in dit draadje. ;)

Natuurlijk breng je mij in de war.

Dit schrijf je, me deze screenshot.

Nogmaals Cees, als je de desktop player gebruik heb je geen reclame, tjonge tjonge hoeveel keer heb ik dat al niet vertelt.  :lol:post-31537-0-75436700-1452026409_thumb.j

 

Maar dat is niet de desktop player, ten minste niet zoals je hem bij de M1 krijgt.

Ik heb van in het begin gezegd dat mijn post over de Slingbox M1 gaat, dat staat ook zo in de titel.

Die ziet er bij mij zo uit, en die stikt van de reclame.

post-67749-0-50981400-1451336582_thumb.png

Maar jij begint iedere keer hoe het op jouw ouder model van Slingbox is.

Ik heb van in mijn eerste posts gezegd dat de ervaring daar anders zal zijn.

Het topic gaat over de M1, maar daar heb jij blijkbaar weinig ervaring mee.

 

De webplayer werkt, maar opnieuw niet die alternatieve waar jij mee op de proppen kwam, en hij stikt ook van de reclame.

Diegene waar jij mee afkwam geeft dit plaatje :
post-67749-0-81952500-1451396582_thumb.png
 

 

 
 
aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je spreekt jezelf weer tegen,  ik schreef dat dit screenshot mijn desktop player is, terwijl je in de eerste post schreef dat de web player wel zou werken, dus je weet zelf het verschil kennelijk niet. :D Ik schreef ook dat mijn webplayer na een update die niet terug te draaien was dat die ook vol reclame zat. 

Kijk, dan moet je toch eens iets leren.

Als iemand een specifieke vraag stelt of een specifiek probleem vermeldt, ben je niet aan het helpen door te zeggen dat het bij een ander toestel met andere software wél werkt.

Een strenge moderator zou dit gewoon als off-topic klasseren.

Forum topic gaat over Slingbox M1.

Ik heb zelf in mijn eerste posts gezegd dat het plaatje er wellicht anders uitzag op oudere Slingbox modellen.

Dat had al voldoende moeten zijn om te beseffen dat ik niet geïnteresseerd ben in "bij mij werkt het wel, maar ik heb een andere box...".

 

Het is echter een tactiek die ik vooral ken van verkopers.

Die begrijpen het ook nooit.

En als ze dit product gaan verkopen, gaan ze zwijgen over reclame, en als je in een winkel staat gaan ze een ouder model zonder reclame demonstreren.

En als je dan vraagt hoe het zit met de M1, dan zullen ze zeggen dat het in principe gelijk is.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is echter een tactiek die ik vooral ken van verkopers.

Die begrijpen het ook nooit.

En als ze dit product gaan verkopen, gaan ze zwijgen over reclame, en als je in een winkel staat gaan ze een ouder model zonder reclame demonstreren.

En als je dan vraagt hoe het zit met de M1, dan zullen ze zeggen dat het in principe gelijk is.

 

Je had hem toch online gekocht ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik iets koop dan informeer ik me vooraf altijd terdege vooral bij de gebruikers van zo'n apparaat, dan distileer ik daar voor mezelf de dingen uit die voor mij belangrijk zijn,en bepaal zo of ik zoiets dan ga kopen. Ik koop ook nooit iets wat net op de markt is, laat een ander eerst maar ondervinden wat er wel of niet loos is met zo'n apparaat. :D Zo heb ik in de loop der jaren weinig miskopen gedaan. ;)

Jaja, en dan kom je op een forum als dit en krijg je gebruikers zoals jij die naast de kwestie praten, en die zeggen dat het allemaal goed werkt, maar ze hebben het wel over een *ander* toestel met bijbehorende *andere* software.

Het is moeilijk op internet en elders, echt onafhankelijke informatie te vinden.

Je vindt vooral veel desinformatie.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja dan had je gebruikers moeten zoeken met een M1 en mij nu niet verwijten dat ik naast de kwestie praat, in mijn 4e post schreef ik al ''De rest van de problemen heb ik hier niet met de Slingbox Solo en mijn ET8000, alles werkt zoals het hoort''.

 

Mocht jij begrijpend kunnen lezen dan had je in de titel en in mijn verslag vast meerdere keren M1 zien staan, en dan had je begrepen dat ik niet geïnteresseerd was in jouw verhaal over de Solo.

Dat je dan maar blijft verder gaan over jouw box en jouw software, dat is nu net wat naast de kwestie antwoorden is.

Maar het is blijkbaar allemaal wat moeilijk voor jou.

 

En neen, je vindt zelden obectieve tests op internet.

De enige manier om echt te weten wat een product waard is, is als je het zelf hebt.

Ik heb al meer dan eens een product gehad, waarvan meerdere positieve tests te vinden waren, maar dat niet deed wat het moest doen, noch wat het beloofde.

Zo had ik een router, een topmodel van Netgear, dat door Tom's Hardware en anderen als een topper neergezet werd, maar die na 48 uur connectie zijn IP adres niet vernieuwde (maar alleen in bepaalde configuraties), en het is niet de enige keer dat ik positieve reviews las, en toch merkte dat het product helemaal anders was dan verteld werd.

En gebruikersreacties?

Tja, dan lees je wel 70 positieve en 30 negatieve.

Maar dan weet je nog niet wie er gelijk heeft.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...