Ga naar inhoud


Nederlandse Commerciele zenders vanaf nu ook in Belgie?


Gast DIGIBOY

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen

 

Op de website van Canal Digitaal staat er een invulformulier om een abonnement te nemen op het nederlandse pakket in Belgie! Is dit correct of gaat het om een grap?

 

Ik ben reeds jaren Tv Vlaanderen abonnee en ik mis vooral de Nederlandse commercieele kanalen.

 

Waarschijnlijk moet ik dan een extra Cam module kopen van Canal Digitaal en een extra smartcard. Ik werk nu met een Samsung HD tv met een Cam module van Tv Vlaanderen en smartcard. Ik heb wel helaas maar 1 ingang voor een module aan te sluiten. Ik zou dan iedere keer van module moeten veranderen?

 

Nog iemand ervaringen hiermee?

 

Alvast bedankt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geniet toch gewoon van wat je hebt, o.a. VTM, Vier, Vitaya en andere.

 

RTL is op bloeden na dood, de top 10 in de kijkcijfers van de 3 laatst maanden halen ze alleen nog met het half acht journaal.

Voor de rest is het Nederland 1 wat de klok slaat.

 

Als mijn Vlaamse familie op bezoek komt, willen ze ook iedere keer weer kijken en komen dan tot de conclusie dat heel veel programma's van RTL/SBS, ook bij jullie te zien zijn.

SBS is in de zelfde handen als Vier en dit bedrijf koopt voor beide landen programma's in.

Dus ge mist niet wel.

 

Het is een beetje hetzelfde als KRO/VRT, bijna gelijktijdig lopen daar de zelfde detectives en NCRV/VRT dezelfde kostuum drama's.

 

Wat ik nu mis, van bij jullie, De slimste mens, vroeger bij VRT, nu een van jullie commerciëlen.

De VRT moest toen afscheid nemen van productiehuis "Woestijnvis.

Op Nederland twee komt de NL versie van De slimste mens, maar is lang zo plezant niet als die van jullie.

 

Dus houd uw geld op zak en koop er een lekker pintje van, of een doos pralinen voor uw vrouwke.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geniet toch gewoon van wat je hebt, o.a. VTM, Vier, Vitaya en andere.

 

RTL is op bloeden na dood, de top 10 in de kijkcijfers van de 3 laatst maanden halen ze alleen nog met het half acht journaal.

Voor de rest is het Nederland 1 wat de klok slaat.

 

Als mijn Vlaamse familie op bezoek komt, willen ze ook iedere keer weer kijken en komen dan tot de conclusie dat heel veel programma's van RTL/SBS, ook bij jullie te zien zijn.

SBS is in de zelfde handen als Vier en dit bedrijf koopt voor beide landen programma's in.

Dus ge mist niet wel.

 

Het is een beetje hetzelfde als KRO/VRT, bijna gelijktijdig lopen daar de zelfde detectives en NCRV/VRT dezelfde kostuum drama's.

 

Wat ik nu mis, van bij jullie, De slimste mens, vroeger bij VRT, nu een van jullie commerciëlen.

De VRT moest toen afscheid nemen van productiehuis "Woestijnvis.

Op Nederland twee komt de NL versie van De slimste mens, maar is lang zo plezant niet als die van jullie.

 

Dus houd uw geld op zak en koop er een lekker pintje van, of een doos pralinen voor uw vrouwke.

 

 

 

Halloo is zomervakantie dus waarom zou je dan nieuwe dingen uit gaan zenden, in augustus begint nieuwe tv seizoen weer en zal je zien dat ze weer in de mijjoen of meer kijkers zitten en rtl weer op plek2 of 1 staat(waarbij ned1 dan meer op lek1 staat dan rtl...)

aangepast door wapper
Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgezien van enkele spelfoutjes, heb je gelijk.

Mensen die kiezen voor wat meer dan plat amusement, komen dan toch weer uit bij de NPO.

Van mij mag de hele commerciele hap uit mijn abo., helaas gaat dat niet.

Dus je betaald extra voor iets dat je eigenlijk niet wilt hebben

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgezien van enkele spelfoutjes, heb je gelijk.

Mensen die kiezen voor wat meer dan plat amusement, komen dan toch weer uit bij de NPO.

Van mij mag de hele commerciele hap uit mijn abo., helaas gaat dat niet.

Dus je betaald extra voor iets dat je eigenlijk niet wilt hebben

:);)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Emekli:

het grootste voordeel (voor zover dat kan) zit hem in Film1/Sport1 en eventueel HBO.

 

Die komen er bij TVV niet zo maar bij;dus wat kan je dan als Vlaming doen? Juist,legaal abo CDS nemen, met de optiepakketten er bij.

We hebben dan misschien geen on demand bij TVV; maar dankzij Film1 kunnen we wel af en toe een leuke film meepikken...

 

En hebben we ook Comedy Central :)

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,maar ik heb het al 3 keer ingevuld.Geen reactie.

Toen heb ik gebeld,en de site zou de bedoeling zijn voor nederlanders in het buitenland,die wel nog een nederlands adres hebben.

Dus geen nederlands adres,is geen abonnement.Gehoord van een cd medewerkster.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen

 

Op de website van Canal Digitaal staat er een invulformulier om een abonnement te nemen op het nederlandse pakket in Belgie! Is dit correct of gaat het om een grap?

 

Ik ben reeds jaren Tv Vlaanderen abonnee en ik mis vooral de Nederlandse commercieele kanalen.

 

Waarschijnlijk moet ik dan een extra Cam module kopen van Canal Digitaal en een extra smartcard. Ik werk nu met een Samsung HD tv met een Cam module van Tv Vlaanderen en smartcard. Ik heb wel helaas maar 1 ingang voor een module aan te sluiten. Ik zou dan iedere keer van module moeten veranderen?

 

Nog iemand ervaringen hiermee?

 

Alvast bedankt.

 

Ik ben reeds jaren Tv Vlaanderen abonnee en ik mis vooral de Nederlandse commercieele kanalen.

 

Nog iemand ervaringen hiermee?

 

Alvast bedankt.

 

Je mist er niets aan hoor. De NL commercielen, dat is één groot reklamegraf.

Ik zou er geen cent aan besteden.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Je mist er niets aan hoor. De NL commercielen, dat is één groot reklamegraf.

Ik zou er geen cent aan besteden.

Nou ja, ik vind dat er ook met enige regelmaat best wel goede en actuele films worden vertoond. Dit jaar heeft de NPO de moed gehad om de WK-voetbalrechten in te kopen. Veel van de films zijn ook FTA te ontvangen, zo kijk ik veel naar ITV en de Duitse zenders (met die irritante nasynchronisatie).

 

De meerwaarde van die 17,50 vind ik dan ook beperkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Emekli:

het grootste voordeel (voor zover dat kan) zit hem in Film1/Sport1 en eventueel HBO.

 

Die komen er bij TVV niet zo maar bij;dus wat kan je dan als Vlaming doen? Juist,legaal abo CDS nemen, met de optiepakketten er bij.

We hebben dan misschien geen on demand bij TVV; maar dankzij Film1 kunnen we wel af en toe een leuke film meepikken...

 

En hebben we ook Comedy Central :)

 

 

Ja, daar heb je wel een punt, ik dacht dat het alleen ging om de RTL/SBS posten.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...