Ga naar inhoud


Nederlandse Commerciele zenders vanaf nu ook in Belgie?


Gast DIGIBOY

Aanbevolen berichten


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Afgezien van enkele spelfoutjes, heb je gelijk.

Mensen die kiezen voor wat meer dan plat amusement, komen dan toch weer uit bij de NPO.

Van mij mag de hele commerciele hap uit mijn abo., helaas gaat dat niet.

Dus je betaald extra voor iets dat je eigenlijk niet wilt hebben

 

Ben ik helemaal mee eens!  Het liefste betaalde ik voor een abonnement met daarin:

Nederland 1-2-3

de drie VRT zenders

Nederland 24 pakket

 

en als er nog ruimte over is de drie RTBF zenders.

 

De rest kan me formeel gestolen worden, ik kijk er nooit naar.

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja laten we allemaal dit soort posts zetten op het forum.

 

Beetje wonderlijk, de een mag wel zeggen dat hij commerciële zenders mist maar de ander mag niet zeggen dat hij ze mist als kiespijn?

Leve de vrije meningsuiting.

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het kan wel, vraag maar het het lid @ natte.

 

Zie ook dit draadje:

 

http://www.sat4all.com/forums/topic/333928-canaldigitaal-abbonement-nu-ook-in-belgi%C3%AB-mogelijk/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen heb ik gebeld,en de site zou de bedoeling zijn voor nederlanders in het buitenland,die wel nog een nederlands adres hebben.

Dus geen nederlands adres,is geen abonnement.Gehoord van een cd medewerkster.

 

Typisch een helpeloos desk antwoord. Waarom zouden "buitenNederlanders" met een adres in Nederland een andere website nodig hebben?  Die kunnen, net als iedere andere inwoner van Nederland, terecht op de gewone webpagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje wonderlijk, de een mag wel zeggen dat hij commerciële zenders mist maar de ander mag niet zeggen dat hij ze mist als kiespijn?

Leve de vrije meningsuiting.

Een andere degelijke post ben ik toen ik reageerde niet tegengekomen.

Al vind ik dat niet relevant, en vind ik een post van die aard gewoon niets toevoegen.

Maargoed, dat is mijn mening natuurlijk ;-)

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik helemaal mee eens!  Het liefste betaalde ik voor een abonnement met daarin:

Nederland 1-2-3

de drie VRT zenders

Nederland 24 pakket

 

en als er nog ruimte over is de drie RTBF zenders.

 

De rest kan me formeel gestolen worden, ik kijk er nooit naar.

 

 

En dat is nu precies wat ook ik wil, weg met die platte zooi van de commerciëlen.

 

Niks inhoudelijks te bekennen en al die rommel wordt gelardeerd met reclame.

 

En over de NPO gesproken, de TROS moet er ook uit, kunnen ze dan RTL 9 van maken.

 

En hoe je het ook draait of keert, welk abo. je ook neemt, zij, de kabel en CD,

beslissen wel dat jij dit per se in je abo. mee krijgt, terwijl het heus wel mogelijk is om dit aan te passen.

 

Je moet tegenwoordig koesteren wat je gratis! er bij krijgt.

Ga het hier niet verklappen, CD leest misschien mee, maar ik heb sowieso 3 zenders extra die niet in mijn abonnementen zitten.

Dus als dit kan, kan wat paulvr schrijft ook, kunnen ze gelijk de prijs er van halveren.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorig jaar in augustus het formulier ingevuld. In januari 2014 ben ik als Belg klant geworden bij CD. Als je ongeduldig bent kan je bellen naar +31356466884.

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie zegt dat CD traag is? Vrijdag mijn brief ingevuld en vandaag reeds mail ontvangen..... maar helaas geen goed nieuws. Ik woon in Ieper en voor CD is dit te ver af van Nederlandse grens. Voor de dealers die instaan voor de installatie, is de afstand te ver, wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en nog vriendelijke groeten, einde citaat.  Ik bezit dus schotels met ontvangst van Astra 1,2 en 3 en Hotbird, ik bezit een LG tv met satelliet ontvangst, ik hoef dus alleen een kaart en module om kaart in te plaatsen en te activeren ,wat kan ik nu nog verder ondernemen? Tips zijn welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je dan enkel een bereidwillige Nederlandse persoon moet aanspreken,die eventueel te vinden is voor een kaartruil,TVV met cd.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

...en hoe stel jij je dit dan voor?

 

Stel je kunt een CD Smartkaart ruilen / kopen, hoe wil jij dan als Belgisch ingezetene de abonnementskosten aan CD betalen?

Daarvoor zou je de verkregen kaart toch moeten registreren.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...