Ga naar inhoud


Vu+duo met Vti en internetstreams


Duracell

Aanbevolen berichten

Hallo Ik heb een probleempje met vti en internetstreams. Als ik open-pli op mijn vu+duo heb geinstalleerd, met de kanalenlijst van Hans kan ik zonder probleem internetstreams beluisteren.Als ik vti op de vu+duo heb met dezelfde kanalenlijst van Hans kan ik de streams niet beluisteren.In open-pli staan de internet streams in de zenderlijst vetgedrukt, maar in vti zijn ze niet vetgedrukt ze staan er wel in kan ze wel selecteren maar heb geen geluid. Mijn internet verbinding werkt goed. wie heeft een oplossing voor mij. gr Duracell

Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ooh, ik wist niet dat daar verschil tussen zat, ik gebruik ook VTI i.c.m. Logitech Harmony One.

 

Ik zie zelf niet zo 1-2-3 de reden waarom de AB op VTI beter zou moeten presteren als met OpenPli maar goed, dat is de vraag ook niet.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad Jurgen, heeft togaal niets met image te maken.

ik gebruik namelijk zelf een logitech in combo met pli4, en dat werkt uitstekend.

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...