Ga naar inhoud


Zelf Zenderlijst (bouquet) samenstellen


Bobkat

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

 

Ik zou graag op mijn ET 9000 een zenderlijst, naast die die er al zijn (Canaal Digitaal, muziek, HD Engeland etc.) willen maken waarop de zenders staan die ik het meeste bekijk.

Dit zal het zappen eenvoudiger maken.

 

Is dit mogelijk en zo ja hoe? Ik heb zelf aan het zoeken geweest. Zonder succes.

 

Wie kan me helpen.

 

Bij voorbaat dank

 

Bobkat

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik gebruik daar dreamboxedit voor.Makkelijk en je kan alles zelf samenstellen na download van de box.Lijst maken zoals je wil en FTP naar box.Groot voordeel is dat je steeds een backup hebt van de lijst en als er een kanaal van frequentie veranderd je enkel dat kan aanpassen in DBE en terug sturen naar box.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dreamset is ook een goede, heeft bijv. importfunctie vanaf internet zodat je in een paar stappen de actuele frequenties hebt.

Binnenkort komt versie 2.40 uit met veel verbeteringen en meer import mogelijkheden.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...