Ga naar inhoud


Abonnementskosten voor uw HDTV pakket?


LastWokker1

Aanbevolen berichten

Op 29-8-2021 om 12:38, gerrit B zei:

en bevalt dat?

Daar lees je toch wel heel veel klachten over?

bij welke provider lees je dat niet dat er klachten zijn, ben geloof ik een jaar of 10 bij de club van online.nl echte storingen kan ik op 1 hand tellen,, 1 of 2x in het jaar even de modem de stekker eruit moeten trekken omdat ik geen internet of Wiffi had. maar verder geen problemen met de internet verbinding of de tv.

 

mischien ben ik wel een geluksvogel, maar als je Ziggo leest wordt je ook niet vrolijk 😁

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ja, ze bellen je ook terug in het buitenland.

 

image.png

Alleen zie ik op dit moment die knop niet op die pagina staan, website is stuk!

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-8-2021 om 21:27, moonchild zei:

Heb je wat meer info? Is dit nog steeds af te sluiten? Huidige korting? Basis HD is Riant/Rijk?

dan zou je online of canal digitaal moeten bellen ben al jaren bij online.nl, ik weet niet of de combi korting ook bij nieuwe klanten geld.

 

 
ook even gekeken wat ik betaal,
 
rijk                                     01/09/2021 30/09/2021    € 26,95
Online Combi korting     01/09/2021 30/09/2021    € -17,95
Totaal                                                                               € 9,00
 
online.nl, alles in 1 + bellen onbeperkt 59,00  p/m
aangepast door spijk

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...