Ga naar inhoud


Abonnementskosten voor uw HDTV pakket?


LastWokker1

Aanbevolen berichten

Door de prijsverhoging van mijn 2e kaartje (van EUR 2,50 naar EUR 4,50) van paar maanden terug, was ik eens aan het kijken wat er eigenlijk tegenwoordig op mijn nota's in rekening wordt gebracht. Daar staat ook een regel op van EUR 5,00 genaamd:

Dit zijn de abonnementskosten voor uw HDTV pakket.

Ik heb geprobeerd dit via de CD website te achterhalen, maar kom er niet uit. Ik heb een FamilieHD pakket, dat kost EUR 19,95/m. Een BasisHD pakket kost EUR 17,95/m. Ik meen me te herinneren dat er "vroeger" ook een Basis pakket was, dat kostte EUR 12,95/m. Is die EUR 5,00 het verschil tussen Basis en BasisHD? Dan nog vind ik het maar vreemd, je zou verwachten dat als je een pakket afneemt dat EUR 19,95/m kost, en dat ook met die prijs op hun website genoemd staat, daar geen additionele kosten voor berekend worden.

Anders zou ik zeggen: het FamilyHD pakket zou op de website moeten staan voor EUR 24,95/m.

Link naar reactie
Delen op andere sites


2e kaart staat op de nota als: Extra kaart Familie-pakket (EUR 4,50). Daar zitten inderdaad ook de HD zenders in/op, maar de regel staat er dus als Familie-pakket en niet als FamilieHD pakket.

Bedoel je dat ze dit bij een 2e kaartje niet als 1 regel van FamilieHD pakket (kunnen) zetten en dat het dan 2 regels (Extra kaart Familie-pakket + HDTV pakket) worden voor het 2e kaartje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste LastWokker1

Het Familie-HD pakket kost €19,95 en dat is inclusief de HD-zenders.
De kosten van een extra kaart zijn €4,50 zonder de HD-zenders.
Die €5,- die ze in rekening brengen is het extra HD-pakket op je extra kaart zodat je ook alle HD-zenders kunt ontvangen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat als ik alleen het hd pakket wil, kan dat ook nog wellicht?

 

 

Beste LastWokker1

Het Familie-HD pakket kost €19,95 en dat is inclusief de HD-zenders.
De kosten van een extra kaart zijn €4,50 zonder de HD-zenders.
Die €5,- die ze in rekening brengen is het extra HD-pakket op je extra kaart zodat je ook alle HD-zenders kunt ontvangen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor dit soort stupide kosten lijkt de gloedjenieuwe Gigablue IP Box me een prima optie, enigma2 ontvanger als basis en dan zo'n Gigablue IP Box erbij.

Heb je de 2e kaart helemaal niet meer nodig.

Nou de situaties waar men meerdere zenders simultaan wil kijken en opnemen uitgezonderd dan.

100 euro voor zo'n ding, dat heb je d'r in een jaartje uit als je al een enigma2 ontvanger hebt en dan een dikke middelvinger naar cd.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 jaren later...

Zijn er nog meer mensen waar canaldigitaal dit apart in kosten brengt bij het abbo wat ze aanbieden?

Bij mij nog wel, alhoewel het niet meer bestaat.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnenkort allemaal voorbij als de losse kaarten uitgaan.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan wordt het tijd dat de gebruikers eens de details van hun facturen delen met elkaar en als duidelijk is dat daar forse verschillen in zitten, zéker voor de tweede kaart, dit maar eens aan te kaarten bij die club. Ik ben er gelukkig vanaf.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Gerard 76 zei:

Jeetje wat een bedragen om tv te kijken

 

Voor mij elke cent waard. Ik ben nog uit de tijd van maar 1 TV zender. 🙂

 

Als CD besluit om het delen van de kaarten te stoppen, dmv een verplichting om een CI+ te gebruiken, ben ik weg.

Ondertussen neem ik alles op wat de moeite waard is.

 

4 minuten geleden, John van Dreumel zei:

Dan wordt het tijd dat de gebruikers eens de details van hun facturen delen met elkaar.....

 

Dit draadje lijkt me hier zeer geschikt voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat @alias haha dit dan weer eens onder de aandacht gebracht heeft. Dat het een bende is bij CD dat wisten wij, maar dat er zo gerotzooid wordt dát was mij niet bekend.

 

Eerder was het dat je als je een Toppakket had, je dan op je 2e en 3e kaart maximaal het Entertainmentpakket kon krijgen. En dat voor een bedrag van zo’n € 4.50 / stuk meen ik. Nou dat is inmiddels ook wel anders geworden.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...