Ga naar inhoud


Abonnementskosten voor uw HDTV pakket?


LastWokker1

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, John van Dreumel zei:

Eerder was het dat je als je een Toppakket had, je dan op je 2e en 3e kaart maximaal het Entertainmentpakket kon krijgen. En dat voor een bedrag van zo’n € 4.50 / stuk meen ik.

Bij een Family pakket zelfs voor € 2,50

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Bij mij ziet de rekening er ondertussen zo uit:

 

afbeelding.png

 

Dat is dus € 551,40 per jaar! door de recente verhoging van het bedrag voor de 2 extra kaarten is er € 60,-/jaar bij gekomen.

Binnenkort gaan de extra kaarten eruit, voor zolang het duurt ga ik wel intern sharen, er wordt toch maar tegelijk op 1 plaats gekeken.

Dat betekent dan nog steeds € 323,40/jaar.

 

 

Wanneer volgend jaar het CI module verplicht wordt zal dat de aanleiding zijn om alleen nog FTA en via internet te gaan kijken, lineaire tv bestaat hoofdzakelijk uit doorlopende herhalingen van reclame blokken, daar ga ik niet meer voor betalen.

 

Ik ben dan 28 jaar betalende klant geweest van de opeenvolgende Nederlandse satelliet providers.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ceesv: voor iemand met jouw kennis van zaken en dan nog twee extra kaarten gebruiken in plaats van intern sharen is gewoon vrijwillig CD subsidiëren 😁.

Zoals elders gemeld is voor mij het sharen niet belangrijk, maar wel onbeperkt lokaal opnemen. Als dat kan met een CI module icm achteraf decoderen, dan blijf ik bij CD. Zo niet, stap ik over op een al-dan-niet legale IPTV aanbieder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
55 minuten geleden, zeeteefje zei:

@Ceesv: voor iemand met jouw kennis van zaken en dan nog twee extra kaarten gebruiken in plaats van intern sharen is gewoon vrijwillig CD subsidiëren 😁.

Was pure gemakzucht, de kaarten stammen nog uit de tijd voor de Enigma ontvangers hun intrede deden in mijn huis.

Nooit de moeite genomen daar iets aan te veranderen, ook het luttele bedrag per maand voor die kaarten gaf geen reden er iets aan te veranderen.

 

Maar met de huidige prijzen van bijna een tientje per extra kaart per maand....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Riant
01/08/2021 31/08/2021
€ 21,95
Actiekorting Riant
01/08/2021 31/08/2021
€ -3,95
Totaal
 
€ 18,00
 
Dit is er automatisch van een stbp+hdtv pakket in der loop der jaren van geworden. Punt en drempel van opzeggen is dichtbij, volgend jaar wordt spannend ;)

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In "mijn Canaldigitaal" kan je zelf je abonnement regelen en anders kan je ze bellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ceesv zei:

In "mijn Canaldigitaal" kan je zelf je abonnement regelen en anders kan je ze bellen.

 

Ik ben in "mijn Canaldigitaal" aan het zoeken geweest, wil het graag online doen, echter kan ik niet vinden waar het staat, of is dat aangepast?

 

Ik dacht dat het wel ergens staat of gestaan heeft, ik heb geen zin in een telefoongesprek waarin ze je proberen over te halen. 

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

afbeelding.png

 

Klik op abonnement!

 

afbeelding.png

Hier misschien?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-8-2021 om 13:15, Miauw zei:

 

Ik ben in "mijn Canaldigitaal" aan het zoeken geweest, wil het graag online doen, echter kan ik niet vinden waar het staat, of is dat aangepast?

 

Ik dacht dat het wel ergens staat of gestaan heeft, ik heb geen zin in een telefoongesprek waarin ze je proberen over te halen. 

 

Het ging hier met een telefoontje simpel, snel en netjes. Ik heb nooit een probleem gehad in de communicatie met CD.

Misschien toevallig altijd in al die jaren de juiste personen getroffen als ik de berichten van anderen af en toe zo lees?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-8-2021 om 08:01, ceesv zei:

In "mijn Canaldigitaal" kan je zelf je abonnement regelen en anders kan je ze bellen.

 

Nee daar kun je niet opzeggen, je kunt alleen extra pakketten toevoegen. Je zult moeten bellen.

Als je tijdens kantooruren inlogt dan kun je ook de optie "bel mij" aanvinken, dan wordt je keurig terug gebeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan daar op de toets "bel mij" drukken, doorgaans wordt je binnen 30 minuten door ze gebeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...