Ga naar inhoud


Xpicons 220x132 transparant tbv Ziggo pakket met handleiding


PaulSlap

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Als je de juiste moderator maar aanspreekt :D

Eerste berichtje keurig aangepast en ook daar de xpicons neer laten zetten

 

Beste Paul,

 

Dit vind ik een bijzonder flauwe opmerking. Je doet nu niet alsof de ene moderator te beroerd is voor jou dat topic aan te passen, terwijl een andere moderator dat wel voor je wil doen.

 

Het is geen kwestie van niet willen. Simpelweg omdat een forum nu eenmaal bedoeld is om berichten op te plaatsen en daarop te reageren en niet om openingsberichten oneindig aan te passen. Juist daardoor wordt het forum onoverzichtelijk en onleesbaar. Nu kan je bijna niet zien waaneer er nieuwe picons zijn, terwijl als jij gewoon steeds een nieuw topic plaatst als er een nieuwe versie is en die duidelijke titels geeft als:

 

[03-april-2015] Nieuwe xpicons Paul Slap

[10-april-2015] Nieuwe xpicons Paul Slap

 

iedereen in één oogopslag kan zien dat er een nieuw setje beschikbaar is en niet eerst een 6+ pagina's lang topic moet doorlezen om te weten dat er iets nieuws is.

 

Het lijkt wel alsof je het aantal reacties op je oorspronkelijke post veel belangrijker vind dan overzicht.

Hoe dan ook, doe niet net alsof een moderator je niet wilden helpen, het antwoord was alleen niet precies wat jij wilde, maar je hebt wel tips gekregen hoe je het overzichtelijk kunt houden. Als je alles precies zo wilt hebben als jij het wilt, raad ik je aan zelf een forum in te richten.

 

Verder vind ik het niet bijzonder fraai van je dat je één moderator vraagt, daar je zin niet krijgt en dan maar een andere moderator gaat vragen. We zitten hier niet op de kleuterschool. Nee = Nee en bezwaren via het contactformulier.

 

We zijn iedereen graag van dienst als men vragen heeft, maar dat wil niet zeggen dat het ook altijd maar precies loopt zoals een bepaald lid dat wil. We moeten hier rekening houden met 22000+ leden en 250 nieuwe berichten per dag. Dan wil je het een en ander graag voor de overgrote meerderheid overzichtelijk houden.

 

Deze reactie krijg je openbaar omdat je zelf er voor koos de opmerking openbaar te plaatsen. Ik hoop dat je inzien dat dit soort beslissingen in het belang van het forum als geheel worden genomen en we dit dan ook weer direct achter ons kunnen laten.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo.


 


Ik ben helemaal nieuw hier en sorry als ik het verkeerd post..


 


maar ik krijg de picons totaal niet werkend.


 


ik heb een VU+ DUO2 met openpli 4.0 en gebruik ook lcd4linux.


 


maar ik krijg bij het zappen en in mijn lcd schermpje van de VU+ geen picons te zien.


 


dit kost mij nu al 4 dagen tijd en kom er echt niet uit.


wil iemand mij misschien helpen?


 


waarschijnlijk zet ik het in de verkeerde map of zal 1 vinkje verkeerd staan.


 


Mvg. Mark


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

Q-music heeft ook een ander logo en trt Turk even ter informatie misschien heb je daar wat aan

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hierbij trt turk

 

post-54808-0-96934800-1441968682.png

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog een nieuw logo

 

post-54808-0-94911300-1442059020.png

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

dit is PaulSlap zijn topic ik neem aan dat die ze wel heeft in bovengenoemde link,wat is scr tv ?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...