Ga naar inhoud


Xpicons 220x132 transparant tbv Ziggo pakket met handleiding


PaulSlap

Aanbevolen berichten

Morgen ga ik als allerlaatste eindelijk over naar de nieuwe upc/ziggo opzet en kan dan kijken wat ik mis.

Op de achtergrond zijn we intussen al bezig om de nieuwste picons te verzamelen.

 

Zodra ik alles weer compleet heb ga ik de files hier weer uploaden

 

ook na 1 april kijken we weer wat we moeten updaten

 

Nog even geduld dus

Mara M9 - OpenATV 6.1

Mara M9 - OpenATV 6.1

Mara M9 - OpenATV 6.1

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo PaulSlap,

 

Ik heb alles naar mijn pc gehaald via dreamboxedit, je kunt toch de bestaande picon op de zender verwijderen en dan de nieuwe erin zetten, alleen blijft de bestaande picon erin zitten.

of moet ik de settings naar mijn pc halen zonder picons en dan deze er opnieuw inzetten.

Ik hoor het wel.

 

Altobelli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paulslap op de ziggo website onder volledig zenderoverzicht kan je nou alle picons van ziggo zenders downloaden in .svg format,ze zijn niet allemaal up to date maar pak wat je nodig hebt....misschien heb je er wat aan ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat tegenwoordig vele zenders standaard in HD worden uitgezonden op de Ziggo kabel heb ik het idee om de HD aanduiding bij de zenders weg te laten in het logo tenzij er door de zender zelf een HD logo is aangeboden.

 

Zoals NPO 1, daar wil ik het weglaten

 

Maar HBO, die hebben een eigen HD logo

 

Wat is jullie mening?

Mara M9 - OpenATV 6.1

Mara M9 - OpenATV 6.1

Mara M9 - OpenATV 6.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat tegenwoordig vele zenders standaard in HD worden uitgezonden op de Ziggo kabel heb ik het idee om de HD aanduiding bij de zenders weg te laten in het logo tenzij er door de zender zelf een HD logo is aangeboden.

 

Zoals NPO 1, daar wil ik het weglaten

 

Maar HBO, die hebben een eigen HD logo

 

Wat is jullie mening?

Zelf geef ik niet zoveel om de HD indicatie maar dat is mijn mening. Ik zou ze zoals ze aangeboden maken dus je voorbeeld van HBO en NPO

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Volgens mij mag/kan je dat naar verloop van tijd niet meer, zou een moderator moeten doen denk ik.

Maar je mag ze vast hier neer zetten :P

 

Moet alle radiozenders van music choice en xltn aanpassen naar Stingray Music. Ik hoop het na het weekeind klaar te hebben. Daarna zal ik ze, zodra ik een reactie heb van de MOD boven aan neerzetten

  • Like 1

Mara M9 - OpenATV 6.1

Mara M9 - OpenATV 6.1

Mara M9 - OpenATV 6.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil het eerste bericht aanpassen en daar de nieuwe Xpicons plaatsen, maar hoe kan ik die aanpassen?

Hi Paul, 

Op dit forum kan je je eerste post niet aanpassen ook niet via de moderators, schijnt niet te lukken.

Ik open telkens een nieuw topic voor mijn Metall look Xpicons als ik een update wil doorvoeren.

Op een ander forum hebben de moderators voor mij dit wel mogelijk gemaakt voorkomt een hoop vervuiling.

Kan zelf daar telkens mijn 1e post aanpassen en hier gelijk de laatste update in plaatsen.

aangepast door Martijn156
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestand opgestuurd aan moderator, hij gaat hem ook bovenaan de post plaatsen zodat iedereen hem direct kan vinden.

 

Xpicons zijn 90%, dus net binnen het kader

 

Xpicons van Stingray gemaakt, met dank aan Pascal, ook het nieuwste logo van Efteling radio en Sunrise FM gebruikt

 

Indien er op tv geen HD in het logo staat heb ik het ook weggelaten

 

Mis je nog lokale zenders, stuur even een link naar een zo groot mogelijk logo, dan doen we ons best voor je

 

Laat, zodra ie geplaatst is, even weten wat je er van vindt

XPicons_April_2015.rar

aangepast door PaulSlap
  • Like 1

Mara M9 - OpenATV 6.1

Mara M9 - OpenATV 6.1

Mara M9 - OpenATV 6.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Paul, 

Op dit forum kan je je eerste post niet aanpassen ook niet via de moderators, schijnt niet te lukken.

Ik open telkens een nieuw topic voor mijn Metall look Xpicons als ik een update wil doorvoeren.

Op een ander forum hebben de moderators voor mij dit wel mogelijk gemaakt voorkomt een hoop vervuiling.

Kan zelf daar telkens mijn 1e post aanpassen en hier gelijk de laatste update in plaatsen.

 

Als je de juiste moderator maar aanspreekt :D

Eerste berichtje keurig aangepast en ook daar de xpicons neer laten zetten

Mara M9 - OpenATV 6.1

Mara M9 - OpenATV 6.1

Mara M9 - OpenATV 6.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...