Ga naar inhoud


Veel klachten over Online.nl


Johan45

Aanbevolen berichten

Online krijgt de afgelopen maanden veel klachten meld de Concumentenbond op haar site.

De meeste klachten gaan over traag of geen internet, onjuiste rekeningen en een klanten service die niet bereikbaar is. 

De klachten bij de kleine provider Online zijn in verhouding met grote providers als UPC en XS4all opvallend hoger aldus de Consumentenbond.

Radar heeft in zijn uitzending van gisteravond aandacht aan dit probleem besteed.

Na de uitzending heeft Online een webpagina geopend waar klachten gemeld kunnen worden.

 

Online.nl is onderdeel van de M7 groep waar onder anderen CanalDigitaal en TvVlaanderen deel van uit maken.

CanalDigitaal en Online.nl  heeft al enige tijd een promotie actie lopen voor een Alles-in-1 aanbieding met interactieve TV.

Alle CanalDigitaal klanten krijgen de promotie actie per post thuis gestuurd.

aangepast door Johan45
update

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ken ook mensen die online internet hadden, heb ze kpn geadviseerd en al  hun problemen waren opgelost, ze hadden idd bagger internet.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook aantal jaren gezeten,bij die club- internet tot 20 mb,maar kreeg maar meestal tussen 11 en 12 mb download snelheid ze konden niet sneller lever op mijn adreszijden ze ,ze hadden abonnement tot 20 mb/s en niet hoger,terwijl telfort tot 50 mb/s gewoon kon leveren op mijn adres.

 

Mijn contract niet verlengt bij Online en overgestapt naar telfort,nu krijg ik de volle snelheid 50/5.

 

Ben zeer tevreden met mijn huidige provider 

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Link naar reactie
Delen op andere sites

De duitse online zal wel niet onder canaldigitaal vallen ;)

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook aantal jaren gezeten,bij die club- internet tot 20 mb,maar kreeg maar meestal tussen 11 en 12 mb download snelheid ze konden niet sneller lever op mijn adreszijden ze ,ze hadden abonnement tot 20 mb/s en niet hoger,terwijl telfort tot 50 mb/s gewoon kon leveren op mijn adres.

 

Mijn contract niet verlengt bij Online en overgestapt naar telfort,nu krijg ik de volle snelheid 50/5.

 

Ben zeer tevreden met mijn huidige provider 

 

Dat is appels met peren vergelijken.

Je had bij online.nl adsl en nu bij Telfort vdsl

En als Telfort nu vdsl kan leveren kan online dat ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even op het punt gestaan om VDSL2 af te nemen bij Online, maar ben nu blij dat ik bij Telfort ben gebleven.

Gewoon lekker storingvrij 50/5 internet voor een redelijke prijs.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is appels met peren vergelijken.

Je had bij online.nl adsl en nu bij Telfort vdsl

En als Telfort nu vdsl kan leveren kan online dat ook.

Is dat zo?ik zit nu ruim 5 maanden bij Telfort ,toen ik bij Telfort op de site keek konden ze al 50/5 leveren(ruim 9 maanden geleden met volledige snelheid op mijn adres),en dat was bij Online niet het geval ze kwamen net met een snelheid tot 30 mb/s en toen kon ik ook maar  tussen 11 en 12 mb/s krijgen of ik nu tot 20mb/s of 30 mb/s namscheelde niet echt veel .

 

Was dus niet de moeite waard om verder met bij Online te blijven ,en het was/is  duur in vergelijking met Telfort,nu krijg ik waar voor mijn geld gewoon vdsl2/vectoring  

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1und1 is een merknaam van United Internet, Online.nl is eigendom van de M7 groep.

De twee merken hebben niets met elkaar van doen en opereren los van elkaar zelfstandig als internet provider.

Uiteraard opereren ze zelfstandig maar toevallig had ik van de week een medewerkster van 1und1 aan de telefoon die meegewerkt had aan het introduceren van Online in NL vanuit Dld.

Als je Online.de intikt in je browser word je direct doorgelinkt naar 1und1.de.

Toeval? Nee hoor.

Maar de service van deze Duitse moedermaatschappij is grandioos goed en alles wordt snel en effectief opgelost.

 

Dus waarschijnlijk heeft het toch iets met de mentaliteit en de klantgerichtheid te maken. En dus land gebonden.

Niets nieuws maar wederom opmerkelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...