Ga naar inhoud


Veel klachten over Online.nl


Johan45

Aanbevolen berichten

Net even gekeken bij 1und1, maar die snelheden met die pittige abo kosten zijn imho geen alternatief! Superflat 6000 =6Mb toch? 19.95 Euro...(aanbieding)!!!

Ik heb nooit de intentie gehad iemand bij 1und1 abonnee te laten worden.

Het enige wat ik voor had was aan te geven dat de serviceverlening land- en mentaliteit gebonden is.

 

Als je, zoals ik, in een buitengebied woont met alleen een koperkabel dan is 1und1 een prima oplossing.

Er werd mij 16000 kb/s (16 Mbit/s) beloofd en vanaf dag 1 tot op heden haal ik iedere dag keurig deze snelheid.

Dat moeten andere aanbieders nog maar voor elkaar krijgen.

Daarnaast wordt er, voor deze aanluiting geëigende, hardware meegeleverd.

Tevens wordt er niet een snellere aansluiting beloofd die niet realiseerbaar zou zijn.

Als je dat wilt en je geeft dat aan dan word je direct naar een lagere snelheid doorverwezen.

Het is dan niet mogelijk die hogere snelheid te nemen.

 

Ook hebben leveranciers in Dld niet de euvele moed om achter allerlei dure 0900 nummers te gaan zitten.

Ze hebben of een gratis 0800 nummer of een normaal telefoonnummer tegen normale kosten.

Dat is dus ook land gebonden.

 

Off topic: Het laatste maak ik ook mee met leveranciers van gas en electra en winkelketens.

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Daarnaast wordt er, voor deze aanluiting geëigende, hardware meegeleverd.

Tevens wordt er niet een snellere aansluiting beloofd die niet realiseerbaar zou zijn.

 

 

 

De meeste providers in Nederland hanteren dit beleid ook.

De klachten over Online.nl geven juist aan dat niet alle Nederlandse providers dit beleid daadwerkelijk ook uitvoeren.

Des te verwonderlijk is dan ook je bewering dat 1und1 meegewerkt heeft aan de introductie van Online.nl in Nederland.

Beter had het dan geweest om Een Nederlandse provider te vragen de introductie te verzorgen.

Bij een juiste introductie had dit  Online.nl veel klachten bespaart.

Dat de huidige klachten bij Online.nl land gebonden zijn is uit de lucht gegrepen, andere Nederlandse providers kennen deze klachten niet of nauwelijks.

Eerdere opmerkingen hier in dit topic dat het M7 is die de klachten veroorzaakt ligt dan ook meer voor de hand.

Misschien de adviezen van 1und1 naast zich neergelegd.?

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook aantal jaren gezeten,bij die club- internet tot 20 mb,maar kreeg maar meestal tussen 11 en 12 mb download snelheid ze konden niet sneller lever op mijn adreszijden ze ,ze hadden abonnement tot 20 mb/s en niet hoger,terwijl telfort tot 50 mb/s gewoon kon leveren op mijn adres.

 

Mijn contract niet verlengt bij Online en overgestapt naar telfort,nu krijg ik de volle snelheid 50/5.

 

Ben zeer tevreden met mijn huidige provider

Dit is waarschijnlijk omdat Telfort van KPN is en gebruik kan maken van de wijkkasten terwijl Online alleen vanuit de telefooncentrale hun signaal kan versturen, dus een grotere afstand.

Ik heb bij mij thuis hetzelfde probleem, 30/3 beloofd maar ADSL2+ van max. 20/1 gekregen, ik zit 1,2km van de centrale af wat Online te ver weg vindt om überhaupt VDSL te proberen.

KPN zegt zelfs 40 Mb/s te kunnen leveren.

Het jammere is dat vooraf niet duidelijk is welke snelheid je daadwerkelijk gaat krijgen. De hogere downsnelheid maakt me niet uit, maar wilde wel graag een hogere upsnelheid.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oneigenlijke dochters, zonen wil men niet meer. ( KPN heeft er veel teveel )

die klanten worden dus zacht maar consequent in de juiste richting geduwd

 

afgezien van die kassa klaagliederen

schakel over en men kan die ouwe neel paliatief helpen.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...