Ga naar inhoud


ipad 2 mini en iphone onder hetzelfde apple id, kan dat en wat met aangek apps?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

al enige tijd, gebruik ik een iphone 4s (een ouder model, maar die doet het voor mij tamelijk goed).

Daar heb ik in destijds een apple id aangemaakt, en enkele apps gekocht.

Mogelijks komt daar een ipad2 bij, en vroeg me af, of dan hetzelfde apple id mogelijk is, en ook de eventuele iphone apps, die compatibel zijn met ipad ook op komt? En wat met betaalde apps? Bij android, Krijg je die op elk toestel met hetzelfde google account maar is dit ook zo bij apple?

Ik zie, dat de uitgang van die ipad anders is dan een iphone 4S, waarvan ik een adapter heb, om die aan te sluiten aan een hdmi aansluiting. bestaan daar werkende adapters voor, om deze om te zetten naar een iphone 4S aansluiting, of vraag ik gewoon om problemen?

Voor ervaren apple gebruikers, die daar al lang mee bezig zijn, mogelijks een domme vraag, maar ik ben nog maar een prille apple beginner gebruiker.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Had je eenvoudig na kunnen lezen bij Apple. Maximaal 5 devices per Apple ID. Zo heb ik hier iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPad 4 en iPad Air. Allemaal met elkaars Apps.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor deze, maar als je maar 2Mb/sec hebt, dan voel ik me net bijna terug in het analoog inbel tijdperk, waardoor ik het hier vroeg. En dat op een zakelijk internet abonnement  :(  :cry: .

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor deze, maar als je maar 2Mb/sec hebt, dan voel ik me net bijna terug in het analoog inbel tijdperk, waardoor ik het hier vroeg. En dat op een zakelijk internet abonnement  :(  :cry: .

2Mb/sec

maak je niet een ernstige fout qua afkorting

M suggereert Mega

b is bit maar lijkt op Byte

dan heb je 2x1024 bit of Byte per seconde???

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe het nu juist is geschreven, zal ik eens mijn hoofd morgen over breken, maar in getallen, zou ik 160 moeten hebben, maar meestal is dit rond de 5.

En ja, er is meer dan internet alleen. als je echter in een kamertje zit van 2,5m op 4 m, ben je toch blij, dat internet en gsm bestaat.

Maar ja, weer volledig top offic, straks weer een waarschuwing.

Maar weet iemand, of je een kabeltje bestaat van een lightning connector naar een connector gebruikt op een iphone 4S? ik heb hier een adapter voor mijn iphone 4s, die toelaat, hem aan te sluiten op hdmi, en het zou leuk zijn, dat het eventueel ook mogelijk zou zijn met mijn ipad.bvb slingplayer.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij gaat dit off topic....

 

Je kunt inderdaad 5 Apple devices op 1 AppleId zetten. Betaald of gratis maakt niet uit

 

Zowel de iPhone 4 als de iPad 2 hebben een 30 polige aansluiting.  Pas vanaf de iPhone 5, iPad 4 en de iPad mini is er een Lightning aansluiting. Als je het hebt over een iPad 2 met kleine aansluiting bedoel je dus de iPad Air 2 maar goed in de titel staat dus mini....

 

In het grote googleboek kun je eenvouding opzoeken of er een verloop kabel is... Ja dus.  Nog leuker is een Appletv, dan kun je simpel via Airplay draadloos streamen. Voor het geld een echte aanrader.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje bij beetje, maar nu behelp ik me, waar ik kan, met de chromecast en een bcoda jack (=draadloze data/memory stick).

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...