Ga naar inhoud


Details playlists Spotify free op IPhone niet meer zichtbaar.


John van Dreumel

Aanbevolen berichten

Sinds een mij onbekend moment, het zal niet heel lang geleden zijn, kan ik geen details meer zien van eender welke playlist op Spotify op mijn IPhone en Spotify free. M.a.w. ik kan de playlist niet meer ‘uitvouwen’ om een ander nummer uit die playlist te starten. Of dit nu een eigen playlist of een originele playlist in Spotify. Overigens geldt dat laatste weer niet voor alle originele playlists merk ik zojuist. Ik ben mij niet bewust dat ik iets gewijzigd heb. 
Kies ik voor playlist X dan zie ik dit. Foto 1.

Kies ik voor ‘meer’ dan krijg ik een korte ‘preview’ van de diverse nummers die Max. 15 seconden afspeelt. 
Op de Ipad kan ik iedere track uit die playlist naar wens starten. Ik snap er niets meer van. Wie o wie kan mij helpen.

 

 

 

AB0BF319-2688-4EEC-9506-D0B070137B80.jpeg

B561F06B-A420-4C3F-8489-232581C23EFB.jpeg

aangepast door John van Dreumel

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het spotify interface is behoorlijk aangepast de laatste twee maanden.

Ik gebruik het op pC

I am not amused.

Mijn playlist doorheen "scrollen" gaat niet meer als voorheen.

Ook mijn gedownloade playlist staat bij een update niet meer automatisch ook als offline gemarkeerd.

Ik weet niet zeker maar denk dat je de kritiek aan Spotify moet richten.

aangepast door Tonskidutch
blauw

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar blijkens de reactie van mijn dochter, daar is het nog steeds hetzelfde, is er bij haar niets gewijzigd op haar IPhone. Het enige verschil is dat zij meelift op een gedeeld account van haar schoonvader.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...