Ga naar inhoud


Reminderproggy


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

Ik ben een verjaardag vergeten van een goeie vriend...

Nu dacht ik aan een progje dat er me aan herinnert de dag voor de gebeurtenis... een reminder(instelbaar) programmatje, dat als ik de PC opstart er me attent opmaakt...

 

Ik wens dit freeware voor XP te gebruiken.

Wie heeft een suggestie?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Google agenda heeft 3 soorten meldingen:

- SMS

- mail

- popup

 

Alle 3 qua tijd instelbaar.

 

In Google agenda kun je alle soorten frequenties

instelbaar zoals iedere week, ieder jaar en nog

veel meer.

 

En, het is onder XP te draaien, eigenlijk is het

OS-ongebonden dus ook in W7 en Linux, Android enz.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een verjaardag vergeten van een goeie vriend...

Nu dacht ik aan een progje dat er me aan herinnert de dag voor de gebeurtenis... een reminder(instelbaar) programmatje, dat als ik de PC opstart er me attent opmaakt...

 

Ik wens dit freeware voor XP te gebruiken.

Wie heeft een suggestie?

KIjk hier eens http://www.portablefreeware.com/index.php?q=reminders&m=En dan kun je in plaats van portable uiteraard gewoon de non portable installeren, de programmas zijn geheel freeware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik Freebie Notes. Simpel en effectief. De enige beperking is dat bij een wederkerende melding (verjaardag dus) je na een melding de volgende datum weer moet opgeven. Dat gaat dan niet automatisch. Dat laatste gaat, denk ik, wel met power notes, maar dat is niet grateloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je van spanning houdt is XP subliem... :sick:

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dingen vanaf Softonic download wordt het nog veel spannender.....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...