Ga naar inhoud


storingen op sd kanalen


el  renegade

Aanbevolen berichten


Storing is volgens CD opgelost, ben benieuwd hoelang het duurt voordat de storing weer optreed

 

Zal niet lang duren, op z'n minst binnen 20 dagen.

 

Of meer dan 50% van de klanten die een STB pakket hebben, moeten zijn overgestapt naar een HD pakket voor die 10 euro voor 1 jaar, omdat ze die storingen zat zijn. ;)

 

Dat de klantenservice, of bij CD ook wel bekend als de klachtenservice een technische storing had verbaast mij niets, dat krijg je ook als alle boze klanten met een STB pakket gelijk gaan bellen dan wordt het kleine broertjes online.nl overbelast en knalt eruit.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarmee de theorie dat het opzettelijk veroorzaakt is, geen hout snijdt.

Of wil men bij TVV iedereen aan de SD zenders?

 

Kennelijk wil het er bij sommigen niet in, dat soms de grootste geleerden ook een probleem hebben met het oplossen van een hardnekkige storing.

 

Blijft onverlet, dat CD een zeer gebrekkige manier van communiceren heeft, schijnt bij de bedrijfstak te horen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In belgie gaan ze inderdaad de andere kant op. En straks ook weer naar de zwart wit tv.

 

De grootste geleerden zijn al lang dood, einstein heeft ons al in 1955 verlaten.

 

Als deze storing zo hardnekkig was, waarom is het nu dan al zo snel opgelost??? Is einstein uit zijn graf opgestaan???

 

En CD kon exact de tijd noemen wanneer de storing werdt opgelost LOL.Gewoon een kwestie van even een schakelaar om zetten om 18:00 uur. En dan kijken hoeveel klanten er zijn over gegaan naar een ander pakket.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik vind dit een gewaagde stelling, klanten hebben namelijk 2 mogelijkheden, overstappen volgens jou naar een duurder pakket of... opzeggen en verhuizen naar een andere aanbieder.

 

Ik ben benieuwd wat de Nederlandse Spoorwegen dan beogen met hun periodieke uitval van hun diensten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je stelt dus zelf dat doordat ze nog een jaar naar het STB pakket kunnen kijken en daarom nog niet opzeggen.

Maar je stelt ook dat ze door de storingen zullen overstappen naar het duurdere HD pakket.

 

een contradictie.

 

Ik zou bij een slechte prestatie opzeggen en niet meer geld gaan betalen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je stelt dus zelf dat doordat ze nog een jaar naar het STB pakket kunnen kijken en daarom nog niet opzeggen.

Maar je stelt ook dat ze door de storingen zullen overstappen naar het duurdere HD pakket.

 

een contradictie.

 

Ik zou bij een slechte prestatie opzeggen en niet meer geld gaan betalen.

 

Jij stelt nu ook duidelijk vast dat er 2 wegen zijn.

 

Ja er zijn genoeg mensen die pas op 1 april 2016 gaan beslissen wat ze gaan doen.

En er zullen mensen zijn die toch wel HD willen maar dit zo lang mogelijk uitstellen en dan kunnen die storingen de druppel zijn.

 

En als je ervan uit gaat dat CD er niet op zit te wachten wat er op 1 april 2016 gaat gebeuren, misschien verlaten alle klanten met een STB pakket CD wel op die datum LOL.

 

Dan zijn die storingen nog niet zo gek, gezien van hun oogpunt. Je kunt het ook spreiden noemen.

 

Zo zijn er nog meer wegen.

 

Nog 1.

 

Als klanten Vooral de wat oudere CD bellen omdat ze deze storing hebben, stuurd CD even een monteur langs, en komt met een verhaal van "dat u het beste over kunt stappen naar een HD pakket" dan heeft u in ieder geval geen storing meer.

 

Er zijn genoeg mensen die er geen verstand van hebben en meteen gaan bellen.

 

En zoals ik al eens eerder heb gezegt, is CD goed in het maken van chaos.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En daarom schakelen ze naast de sd zenders ook de telefoon van de helpdesk uit?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

O, en er waren vandaag een beeldstoringen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Sorry, gammel toestenbord, ik bedoelde te zeggen "o, er waren vandaag geen beeldstoringen."

 

Omdat tijdens die beeldstoringen vandaag ook het callcenter de geest gaf.

Dat is in tegenspraak met het moedwillig storing veroorzaken om mensen te bewegen een hoger pakket aan te schaffen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor,

 

Wel eens gehoord van mensen die gaan klagen???

 

Wat cd met een storing wil bereiken, wil niet zeggen dat mensen dat ook masaal op dat zelfde tijdstip gaan bellen voor een HD pakket.

 

De technische storing bij de klachtenservice kwam veel later dan die van de SD storing in beeld en geluid.

 

De meeste van jou vragen heb ik in meerdere post hierboven al geschreven.

 

we vallen een beetje in herhaling nu.

 

Sorry maar ik lees in mijn post 157 de contradictie niet.

 

En dat er sprake is van een tegenspraak dat kan ik ook nergen vinden.

 

Dat het callcenter een technische storing had, heeft niets te maken met dat CD een storing veroorzaakt op de SD zenders.

 

Dat klanten het na 3 keer een keer zat zijn kan ik mij dan ook goed voorstellen. En misschien is dat de reden van de technische storing bij de klachtenservice van cd.

 

Of de klachtenservice was overbelast of CD heeft zelf de stekker eruit getrokken na te veel klagende klanten en kwammen toen met de melding dat de storing om 18:00 verholpen zou zijn.

 

Raar dat ze dan plots een tijd vermelden.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...