Ga naar inhoud


storingen op sd kanalen


el  renegade

Aanbevolen berichten


Met de man spelen mag dan toch wel :) Niet mijn ding maargoed terug naar het onderwerp.

 

Ik ben ook van mening dat hier zich een serieuze storing voordoet die beslist niet opzettelijk wordt veroorzaakt. Dat dit nu zeer negatief voor CD uitkomt is dan ook begrijpelijk. Ik geloof ook niet dat mensen die continu met storing te maken hebben gaan overstappen voor een hoger betaalplaatje, dan kies je toch een hele andere richting met vrijwel dezelfde kosten.

 

Complot theorie fijn maar dan moet alles wel op zijn plek vallen en dat doet het gewoonweg niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De storingen kun je zelf beetje bijhouden, zoals bijvoorbeeld hier op te klikken, de zon zit schijnbaar toch weer op zijn piek met zonnevlammen

 

hier nog wat mooie foto's er van

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De storingen kun je zelf beetje bijhouden, zoals bijvoorbeeld hier op te klikken, de zon zit schijnbaar toch weer op zijn piek met zonnevlammen

 

hier nog wat mooie foto's er van

Dat de zon invloed heeft op satellietverbinding is al langer geweten, zelfs elektronica in auto's kan uitvallen, maar ik denk dat het probleem hier wel op een andere plaats te zoeken is hoor. ik geef een vb. bij hevige regenval is er blokvorming of uitval en dat komt voor op alle zenders en op veel transponders, in dit geval zijn het meestal dezelfde zenders op dezelfde transponders. daarom denk ik dat het wel ergens een technisch probleem is, maar daarom ook de invloed van de zon niet helemaal uitsluiten, want ze is inderdaad nu heel actief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Ton dat van die zonnewind kwam van mij en was bedoel voor die parasol, meer niet

 

Dat mensen er nog mee door gaan lol.

 

Het heeft toch geen zin om hier iets te posten, alleen hoe cees je hier behandeld kom je niets eens verder dan je zelf tig keer te herhalen.

 

wat een forum.

 

Op het openpli forum is het nog veel erger daar krijg je door iets vast te stellen, meneer parasol op je dak  en gelijk een BAN.

 

En waarvoor?

 

Democratie is er tot een bepaalde hoogte daarna kom je er achter dat je niets te vertellen hebt.

 

Voorbeeld wordt je lid van CD, gaan ze over jou geld en behandelen ze je als drek.

 

en dat kom je overal in de samenleving tegen.

 

Het recht op te stemmen heb je maar daarna laten die zelfde mensen je vallen.

 

Nu komen er geheid mensen op dit forum dit tegen spreken lol, zo gaat dat hier. he cees.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Beste erwin, ik stel alleen vragen bij de door jou geponeerde stelling en weerleg delen daarvan met argumenten.

Dat is het principe van een forum.

 

Ik zie alleen in je laatste posts dat je er allerlei zaken bij gaat betrekken die en niets met het onderwerp en niets met dit forum van doen hebben.

Ik stel voor dat je in dit draadje je tot het onderwerp beperkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste erwin, ik stel alleen vragen bij de door jou geponeerde stelling en weerleg delen daarvan met argumenten.

Dat is het principe van een forum.

 

Ik zie alleen in je laatste posts dat je er allerlei zaken bij gaat betrekken die en niets met het onderwerp en niets met dit forum van doen hebben.

Ik stel voor dat je in dit draadje je tot het onderwerp beperkt.

Sorry cees jij vergelijkt steeds appels met peren daar wordt niemand wijzer van.

 

Ook zie jij contradictie's die er helemaal niet zijn, En ga jij er dan steeds wat anders bij halen dat jij dan tegen over dat andere zet. Stop daar eens mee!!!

 

Voorbeeld de telefoonstoring heeft te maken met de storing van de SD zenders. lekker denken zo.

Zo zijn er meer voorbeelden hoe jij mij dwars zit.

 

Het woord tegenspraak zoals jij dat schrijft is totaal niet van toepassing er is geen tegenspaak in wat ik schrijf. hou daar ook eens mee op.

 

Jij plakt zelf vanalles bij elkaar en zegt dan dat is een tegenspraak, maar zo heb ik het nooit geschreven. lekker bezig cees.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...