Ga naar inhoud


storingen op sd kanalen


el  renegade

Aanbevolen berichten


Als je de enige bent in je branche dan kan je er een zooitje van maken zoveel als je maar wilt, kwaliteit is dan niet aan de orde.

Je klanten kun je behandelen zoals je zelf vind het te moeten doen, ze kunnen toch nergens anders heen.

De prijzen van de pakketten kun je mee doen wat je wilt evenals de service en kwaliteit van datgeen wat je aanbied.

Heerlijk voor een bedrijf om zo te kunnen werken, lekker ongestoord doen wat je wilt.

De klanten waar je maling aan kan hebben heb je gewoon in je greep.

 

Kun je zien, hoe snel iets tot een laag niveau wordt verlaagt.

 

Klanten die het bedrijf groot hebben gemaakt worden nu de dupe.

 

Het komt altijd weer op het zelfde liedje neer, gaan mensen/bedrijven zwemmen in het geld, verliezen ze de werkelijkheid uit het oog.

 

De grootste graaiers, maken het meeste kapot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of ze zwemmen in het geld valt nog te bezien.

Verder zou volgens de summiere informatie het euvel in een kabelverbinding (glasvezel?) zitten tussen toe/afvoer naar andere partijen.

Voor een groot deel van hun klanten is Canaldigitaal geen monopolist. kabel en DVB-T zijn alternatieven.

 

Zelfs Canaldigitaal dicht ik niet toe dat ze opzettelijk hun eigen signaal van storing voorzien.

 

Ik moet wel bekennen, dat ik kennelijk niet naar die zenders kijk die door de storing getroffen waren, ik heb geen storing in enig programma gezien.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk ook zelden of nooit naar die sd kanalen, maar blijkbaar zijn er toch nog heel wat mensen die dat wel doen. De stelling dat Canaldigitaal bewust deze kanalen zou storen vind ik wel iets te ver gezocht, hier heeft niemand baat bij. Feit is dat de storingen begonnen bij de nieuwe updates van 3-4 maart en dat het dus puur daar ergens te zoeken is. Dat het beter werd en nadien terug storing wijst alleen maar dat het probleem niet gemakkelijk op te lossen is (was).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ieder zijn of haar eigen mening.

 

 

De mijne is dat ik denk dat CD bewust deze storing op de SD kanalen van het STB pakket heeft veroorzaakt.

 

CD heeft er zeker baat bij dat mensen overstappen van het STBP naar een ander pakket, want als CD 1 april 2016 deze zenders uit de lucht haalt willen ze bij CD wel weten wat er dan nog over blijft van het aantal leden met een STB pakket.

 

Daarom veroorzaken ze nu vast een aantal storingen om binnen 1 jaar zo veel mogelijk klanten naar een ander pakket te krijgen.

 

Cd heeft er dus zeker baat bij.

 

 

Als je eens wist hoe erg CD klanten behandeld bij hun eigen klantenservice (ik kan er over mee praten is gewoon erg) dan is zo'n storing op de SD kanalen om tijden dat klanten GTST kijken, precies hun straatje.

 

De storing vond meerdere dagen plaats op het moment dat klanten GTST keken.

En in deze periode kwam CD ook met een aanbieding om over te stappen naar het light pakket, het eerste jaar voor maar 10 euro, daarna 15.95.

 

Precies hun straatje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan hadden ze dat beter tijdens BZV kunnen doen.

https://kijkonderzoek.nl/component/com_kijkcijfers/Itemid,133/file,w1-0-0-p

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet eerlijk zeggen dat de keren dat ik de klantenservice aan de lijn had zeer correct te woord ben gestaan.

Overigens heb ik ze wel verteld dat ik de indruk heb dat er niks met mijn feedback gebeurt daar ik er ook geen terugmelding op ontvang.

 

ik ben meestal wat naief en goedgelovig ingesteld en kan me moeilijk voorstellen dat CD bewust shit maakt om je over te laten stappen. Maar de laatste tijd is het wel raak

 

overigens heb ik ook al een tijd geen discovery......daar van het weekend ook maar eens voor bellen.

 

Overigens bel ik vanuit het buitenland dus weet ik niet of je dan een andere service desk krijgt (denk het niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het jaar is nog niet om cees.

 

Even ter verbetering.

 

De storing duurde een aantal dagen en was constant aanwezig, maar op het moment dat GTST uitzond was de storing zo erg dat er niet naar het programma gekeken kon worden.

 

De volgende dag gebeurde er weer precies het zelfde.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar wat is er op tegen om de SD doorgifte te staken?

Ik kijk nooit naar die transponders, maar betaal wel voor die dubbele doorgifte.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is alleen boeiend voor mensen met verouderd materiaal: schotel fixed op 19.2, enkele kop en een sd receiver eraan.

Geloof ook dat sommige auto search camper/boot installaties alleen maar die 19.2 ondersteunen.

Ik kan me voorstellen dat je zo'n kostbare auto search opstelling niet maar zo wenst en kunt vervangen.

 

Als het aan mij lag gaat dat sd er morgen nog uit! (ook ik wens niet meer te betalen voor sd kwaliteit)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...