Ga naar inhoud


storingen op sd kanalen


el  renegade

Aanbevolen berichten

Ik vind dat ook geen verkeerde zet van ze. Het kan mij maar weinig boeien via welke satelliet ik het tv signaal moet ontvangen.

Zolang de prijs per maand voor mij nog op te brengen is en ik nog steeds eigen hardware kan gebruiken om dit signaal te bekijken op tv zal ik klant bij ze blijven.

De dag dat ze me verplichten een settop box van ze af te nemen omdat er anders geen kijkmogelijkheid meer is: exit canaldigitaal!

Gaan we verder met dvb-c, iptv of wellicht dvb-t2 (als dat er ooit van komt hier in Nederland!)

De aanwezige dvb-s box ontvangt nog genoeg FTA op diverse sat posities.

Zit de laatste tijd toch al steeds vaker op de bbc te kijken omdat ze daar blijkbaar wel goede films en programmas weten te brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maar wat is er op tegen om de SD doorgifte te staken?

Ik kijk nooit naar die transponders, maar betaal wel voor die dubbele doorgifte.

Ja en straks schakelen ze SD af en krijg je er toch heerlijk een prijsverhoging achteraan, het zou ze sieren als er dan een prijsverlaging zou komen, dus als het weg is betaal je nog steeds het zelfde of meer denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ceesv schreef op 23 Ma 2015 - 22:22:snapback.png

Maar wat is er op tegen om de SD doorgifte te staken?

Ik kijk nooit naar die transponders, maar betaal wel voor die dubbele doorgifte.

Toch fijn dat IK gedrag, er zijn nog voldoende kijkers afhankelijk van SD.

Ik kijk geen voetbal, zou een goede reden kunnen zijn om al die uitzendingen met voetbal maar af te schaffen omdat IK niet kijk?

Ik betaal daar namelijk wel aan mee, erger nog, ook aan de instandhouding van betaald voetbal en de stadions om maar niet te spreken over de gigantische salarissen van over het paard getilde spelers.

Mijn reactie is doet niet terzake maar de reactie van ceesv slaat dus ook nergens op. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En weer een storing op de SD kanalen.

 

Bericht CD:

 

Door een netwerkstoring is er geen beeld en geluid op de zenders Ketnet en Hustler TV. De zenders RTL4 SD, RTL5 SD, RTL7 SD en EDGE HD kunnen hinder ondervinden van korte onderbrekingen en blokjes in beeld. Technici zijn bezig met een oplossing.

Met uitzondering van de zender RTL8 HD zijn de overige HD-versies van de RTL-zenders gewoon beschikbaar. In de SD-zenderlijst vindt u deze zenders vanaf kanaalpositie 634. In de HD-zenderlijst vindt u de HD-versies van de RTL-zenders vanaf kanaalpositie 4. Om de HD-zenders te kunnen bekijken dient u te beschikken over zowel een HD-ontvanger als een dubbele ontvangstkop (Duo- of Triple-LNB) aan uw schotelantenne. Via het gebruikersmenu van uw ontvanger vervangt  u de SD-zenderlijst door de HD-zenderlijst.

 

http://www.canaldigitaal.nl/berichten-en-meldingen/

 

HfRtSh2.png

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Overdrijven wij niet een beetje op deze lijst? Vraag maar eens aan de Vlaamse klanten hoe hun operatoren Telenet en Proximus met hen omspringen. Ik vind persoonlijk dat CanalDigitaal en TVV het niet slecht doen, maar daarvoor zal ik wel voor naïeveling versleten worden. Duurder zijn ze zeker niet en het veranderen van aanbiedingen zoals SD naar HD is nu eenmaal de vooruitgang en dat kost geld en daarin moeten wij mee. Daarover zeuren heeft geen enkele zin, we halen toch ook zo vlug mogelijk de nieuwste snufjes in huis zoals een nieuwe computer, smartphone of tv en dat vinden we dan wel normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat er alleen mensen met verouderde apparatuur en/of het oude set top box abo naar de SD kanalen kijken, is echt onzin.

Ik heb een HD abo en een extra kaart, echter kan ik met de extra kaart, behalve de zenders die uitluitend in HD beschikbaar, zijn alleen naar de SD kanalen kijken. 

Indien ik ook via de extra kaart naar de HD zenders wil kijken, moet ik naast de €4,50 extra nog een bedrag extra gaan betalen.

Die €4,50 voor de extra kaart is al belachelijk, bij de kabelaanbieders is een extra kaart namelijk gratis en krijg je het zelfde pakket als op de hoofdkaart.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent wel heeeeeeel naief.

 

Op klachtenkompas komt CD er heel slecht uit. (ik kan er over mee praten)

 

En ook het broetjes online.nl deed/doet het niet veel beter.

 

Was er een tijdje geleden niet een bericht dat ze bij online het beter zouden gaan doen???

 

Is te vinden op TotaalTV even zoeken op online.nl op die site.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ze is een goeie monteur naar het heuvel laten kijken.

De engineers van tegenwoordig is ook niet meer wat het geweest is. ;)

 

Hier schijf je dat engineers niet meer wat zijn.

 

Klopt, apparatuur hoort gewoon goed te werken.

En raakt het defect zet je er een engineer aan met vakkennis, probleem opgelost.

22 min later zijn ze weer instaat om alles op te lossen.

 

Gaap, pffff, gaap,pffff, gaap,pfffff.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...