Ga naar inhoud


extra smartcard niet voor het buitenland


D.Quijote

Aanbevolen berichten

Ik heb trouwens 2 oranje kaarten, de ene kaart is een HD basis, de andere een omgeruilde irdeto kaart als extra kaart heb ik geen HD kanalen. Dus om voor die extra kaart ook HD kanalen te kunnen kijken moet ik dus 5 euro bij betalen, ben dan benieuwd wat er gebeurd als de SD kanalen worden gestopt.

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Veronica HD en RTL 8 HD zijn wel te ontvangen zonder HD abonnement bij gebrek aan de SD versie, dus wie weet..

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je nieuwe klant of je zegt op blijkt er meer mogelijk dan op de CanalDigitaal site vermeld word.

April 2016 verdwijnen de SD zenders van de Astra 19.2 heeft CanalDigitaal bekend gemaakt.

Dat is nog 11 maanden van je SD zenders genieten....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel gepraat over hoe jij je kaartje(s) gebruikt, maar waarom?.

 

Het kaartje neem je met ontvanger overal mee naar toe waar je ontvangst hebt, CD kan niet zien

waar jij je bevindt, het gaat hier niet over een GSM, die wel traceerbaar is.

 

En stel je woont met 2 families in één huis, blijft de vraag of CD wel de bevoegdheid heeft om zoiets te controleren.

 

Vroeger had ik met mijn bovenburen een kabelaansluiting en d.m.v. een splitter keken we samen TV,

ik denk dat ze zoiets ook niet mochten controleren.

 

Wat CD in de aanbieding heeft, een site speciaal voor als je in België kijkt en een abo wilt, kan het helaas nu even niet vinden,

maar het staat wel ergens op de "normale" site.

 

Verder is er ook een internationaal telefoonnummer.

 

Dus veel plezier met je (extra) kaartje(s).

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Voeger had ik met mijn bovenburen een kabelaansluiting en d.m.v. een splitter keken we samen TV,

ik denk dat ze zoiets ook niet mochten controleren.

 

Zoiets heette toen ook illegaal aftappen van het kabelsignaal.

En waarom zou je dat niet mogen opsporen, illegale, strafbare zaken?

 

Maar ondertussen wel mopperen waarom er steeds meer technische beperkingen voor de abonnee toegepast worden?

 

Wel, dus vanwege dit gedrag.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat eens rond te kijken op de site van CanalDigital en kwam dit tegen:

 

Let op:

De extra smartcard is alleen bedoeld voor gebruik op hetzelfde adres als de originele smartcard. Het delen van het signaal met anderen (huisgenoten die geen gezinslid zijn of derden) of het gebruik van de extra smartcard in het buitenland is niet toegestaan U blijft verantwoordelijk voor oneigenlijk gebruik. Naheffing van kosten n.a.v. oneigenlijk gebruik zullen direct op u verhaald worden.

 

Dus je mag geen 2de kaart gebruiken in het buitenland ?

 

Salu2, D.Quijote

 

Een kaartje voor Film1 en één voor HBO nooit geen gezeur gehad van Canaldigitaal over tweede adres.

Betalen =  kijken

 

Gr

Alphasat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Alphsat.

Bij het afsluiten van een extra abonnement krijg je geen enkele de waarschuwing dat je de kaart alleen op je woonadres mag gebruiken.

Bij de registratie van een tweede of derde kaart krijg je een kleine twintig keer de melding dat de kaart alleen thuis gebruikt mag worden.

De bevestiging email moet je uitprinten en ondertekend terug sturen, hierin bevestig je tevens dat de kaart alleen voor thuis gebruikt mag worden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Alphsat.

Bij het afsluiten van een extra abonnement krijg je geen enkele de waarschuwing dat je de kaart alleen op je woonadres mag gebruiken.

Bij de registratie van een tweede of derde kaart krijg je een kleine twintig keer de melding dat de kaart alleen thuis gebruikt mag worden.

De bevestiging email moet je uitprinten en ondertekend terug sturen, hierin bevestig je tevens dat de kaart alleen voor thuis gebruikt mag worden.

Is ergens wel logisch want met die tweede kaart wordt nogal eens gefoefeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd met een korrel zout nemen . Je zou heel gek moeten zijn dat je je eigen kaart niet mee zou nemen met de camper . En dat je alleen maar naar de zenders zou kijken van het land zelf . Lol

En daarbij , je betaald toch elke maand , dan moet er ook gekeken worden.

En als dat niet mag , dan moet je ook maar je abonnement kunnen afzeggen op moment dat je naar het buitenland vertrekt.

Als je definitief naar het buitenland verhuist en geen Nederlander ben, moet je volgens mij het abonnement kunnen beëindigen, want je mag dan in feite hun zenders niet meer zien, want je bent geen inwoner meer van Nederland.

In België, kan je wel je tv abonnement opzeggen als je naar het buitenland verhuist.

Maar als je een contract hebt met een toestel, dan zal je wel de restwaarde moeten betalen.

Dus veronderstel ik als, je een tweejarig contract hebt, met een toestel aan een goedkopere prijs of gratis, en je gaat na één jaar naar het buitenland, CD het recht heeft om de restwaarde van de apparatuur te vragen, of zit dit in Nederland heel anders?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is ergens wel logisch want met die tweede kaart wordt nogal eens gefoefeld.

 

foefelen (ww. foefelde, gefoefeld)

knoeien, prutsen, frauderen

 

Jij hebt vast ervaring dat je dit zo zeker stelt.

Wat je met een tweede kaart moet frauderen ontgaat me even.

Er zitten geen HD zenders op als ik de leden hier moet geloven dus om te sharen heb je er niets aan.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

foefelen (ww. foefelde, gefoefeld)

knoeien, prutsen, frauderen

 

Jij hebt vast ervaring dat je dit zo zeker stelt.

Wat je met een tweede kaart moet frauderen ontgaat me even.

Er zitten geen HD zenders op als ik de leden hier moet geloven dus om te sharen heb je er niets aan.

Nee zeker niet, eerlijk duurt het langst en nog dit, op deze lijst zijn er wel degelijk personen die HD hebben op tweede kaart hoor....en ps sorry voor het minder goede woordgebruik. In Vlaanderen foefelt men en in Nederland fraudeert men. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, foefelen betekent ook wegmoffelen. Bijvoorbeeld de lnb's van de duo-lnb hebben niet de juiste afstand maar door een beetje te smokkelen met de Astra 23,5 en 19,2 kun je beide toch goed ontvangen. Er hoeft dus zeker geen kwade opzet in het spel te zijn maar met de afwijking of beperking die je hebt toch tot een bevredigend resultaat te komen.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...