Ga naar inhoud


Schotel TELEVES -- 80cm GEEN ONTVANGST


marc53
Ga naar oplossing Opgelost door daddycool57,

Aanbevolen berichten

De kaart toont een gezin bestaande uit 5 leden. Pa, Ma en drie kinderen.

De foto is wat optimistisch, de 5 leden van het gezin kunnen met de kaart slecht naar één zender tegelijk bekijken als het aan TvVlaanderen ligt. 

Nu maar hopen dat ze ook allemaal naar het zelfde programma willen kijken, anders wordt het ruzie in het gezin. ;)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik denk dat Miluka nog iets anders aan de hand heeft...

 

Het mapje "Startpakket Digitale Televisie " op de foto in bericht 51 is er een van een Seca3 kaart...

 

Mvg. Daddycool

Als je vandaag je kop in het zand steekt, knars je morgen met je tanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, jullie maken er zelf een rommeltje van.

Berichten in een verkeerd forum plaatsen, topic kapers maar voorzien van adviezen.

 

Een klein beetje meewerken van geroutineerde leden die de in en ouds van Sat4all weten wordt op prijs gesteld.

Constateer je een verkeerd forum of topic kaping dan wordt het gewaardeerd door de moderatoren als er via het waarschuwing systeem via het "Waarschuw ons! button een klein berichtje woord verzonden.

Bij verkeerd forum kan je gewoon antwoorden, het gehele topic wordt dan verplaatst.

Echter bij topic kaping geen antwoorden maar wachten of de moderator besluit er een nieuw topic voor de topic kaper te maken of dat de vraag van de topic kaper wordt verwijderd. Verdwijnt de vraag verdwijnt ook je antwoord(en) dus dan steek je er tijd voor niets in.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

kom kom Johan45, de onderbouwde adviezen van Sprietje worden door iedereen gewaardeerd, je gaat hem nu toch niet verwijten dat hij geantwoord heeft op een topic kaper. De vraag van de topic starter was ondertussen al opgelost, Miluka heeft zijn karretje aan de wagen gehangen ipv een nieuw topic te starten maar dat hebben er wel al meer voorgehad. Nog een zomers weekend aan alle mede hobbyïsten.

Gors

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad @gors, het is voor mij een volkomen raadsel hoe iemand die in een topic een bijdrage heeft geleverd, kan bepalen wat het beste antwoord is. Volgens mij is dit voorbehouden aan de topicstarter.
Hier zit iets grondig fout in het systeem van sat4all.
Het kan toch niet zijn dat anderen dan de topicstarter aan kan geven wat het beste antwoord is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is niets mis met het systeem, het is aan de gebruikers om het goed te gebruiken.

 

Dit topic zal ik nu op de voet volgen.

Indien vragen en antwoorden van de twee verschillende onderwerpen door elkaar gaan lopen zit er niets anders op dan dit topic te sluiten.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft over de vraag: hoe kan een heel recente post tot beste antwoord gekozen worden, terwijl TS sinds 15 juni niet meer op dit forum actief was?

 

Groet, A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist a33, daar gaat het om. Als Johan45 beweert dat er niets mis is met het systeem, dan snapt hij er blijkbaar niets van en wordt het tijd dat Michel maatregelen gaat nemen wie het beste antwoord kan geven en dat is alleen de topicstarter die de vraag gesteld heeft en niet iedere gast die toevallig ook op dit topic komt.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Miluka

In bericht 51 liet je een foto zien van het Startpakket wat je hebt. Heb je die recent aangeschaft?
Vreemd dat er een oude kaart in zit.
Ik zou maar eens naar TV Vlaanderen bellen en zeggen dat je de HD-zenders niet kunt ontvangen omdat je een oude kaart hebt. Dat kunnen ze aan het nummer van de kaart zien of je daar de HD-zenders mee kunt ontvangen. Waarschijnlijk krijg je gratis de juiste kaart toegestuurd maar dat doen ze misschien niet naar Spanje, wel naar je huisadres in België.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sprietje,

Er zit nooit een oude Seca2 cardin een nieuwe, gesealde, Seca3 verpakking....

Daarom sugereerde ik in mijn bericht 63 al dat Miluka iets anders aan de hand heeft.

Waarschijnlijk een dubieuze aankoop via een of andere tweedehands verkoopsite...

TV-Vlaanderen zal idd. een oplossing voorstellen; een nieuwe Seca3 kaart aankopen en er een abo. op nemen.

Groeten, Daddycool

aangepast door daddycool57

Als je vandaag je kop in het zand steekt, knars je morgen met je tanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...