Ga naar inhoud


Win8.1 activation key kopen


Kabeltje87

Aanbevolen berichten

De vraag is natuurlijk waarom je een andere windows op de laptop wil hebben... updaten naar 10 wil je niet, dus waarom zou je updaten naar 7 oid?

Ik werk hier op de oude laptop  gewoon onder XP, en ondanks al de wilde verhalen dat dit onveilig zou zijn, doe ik net als miljoenen anderen gewoon wat ik wil zonder enig probleem...  Ik hou deze pc gewoon op XP zolang ik heb gebruik.

 

Enig probleempje wordt binnenkort, half 2016, de beschikbaarheid van het programma BankID. Dat heb je nodig om te bankieren bij Zweedse banken. Die programma's hebben een uiterste houdbaarheidsdatum, en vervallen daardoor... het laatste door xp ondersteunde programma stopt er half 2016 mee, en de nieuwe versies ondersteunen geen XP, maar ook geen Linux, want ook daar heb ik dan over nagedacht.

Verder werkt de computer erg snel en goed, dankzij de SSD die ik ingebouwd heb....  Maar goed, desondanks zal ik na bijna 10 jaar trouwe dienst in november, als ik weer in Zweden ben, een nieuwe laptop kopen, die dan hopelijk standaard uitgerust is met win 10. Updaten doe ik in principe niet.

 

ik vroeg me dus af, wat is je drijfveer om de laptop te gaan updaten?

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vista.  Ook redelijk snel aan het einde van zijn latijn.  (begin 2017)

In belgie is alle banksupport voor XP geeindigd toen de support van Microsoft stopte.  De bank website willen zelfs niet openen op XP nu.  En ik veronderstel dat dit met Vista ook het geval zal zijn.

Geen probleem om dit te openen met Ubuntu

 

En Vista crashed nogal gemakkelijk, althans hier.

 

Willy 

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 7 en vooral Windows 8.1 en Windows 10 werken een stuk soepeler dan Vista op dezelfde hardware. (Uiteraard zijn er uitzonderingen) Alleen dat al is een goede reden voor een upgrade.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

VLK = Volume Licensing Key

Als je veel werkstations moet beheren is het knap irritant als je overal andere keys in moet voeren.

Daarom heeft microsoft voor dat soort klanten VLK beschikbaar. Je kunt daar zeer veel werkstations mee installeren.

Vroeger in de tijd van XP was dat zelfs oneindig aantal. Tegenwoordig heet het MAK en zijn het meer "pools" elke keer als een windows client dan wel server zich activeert telt het eentje onderuit. Op gegeven moment is de koek op maar het voorkomt wel onbeperkt misbruik als een key tegen de regels van de afspraken in publiek wordt gemaakt.

Een andere mogelijkheid tegenwoordig is KMS, Key Management Service, wat je zelf host op je eigen servers en waarmee je ook windows of office kunt activeren.

 

Kortom, niks waar jij legaal van zou kunnen profiteren.

 

Ik weet wel een manier om goedkoop en legaal aan licenties te komen maar een voorwaarde is dat je aan onderwijs verbonden bent.

Die kunnen voor een appel en een ei thuis licenties aanschaffen van microsoft. We praten dan over bedragen tussen de 10 en 20 euro voor windows en office.

 

Wat ook een mogelijkheid is: oude machine verkopen en een nieuwe aanschaffen... dan gaat alles er op vooruit!

 

bij Sufspot kost het voor medewerkers van een HBO/Universiteit €4.99 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 7 kun je installeren en registeren met windows loader of kmspico. (google)  En je kunt daarna als je wilt eventueel updaten naar windows 10 spionage edition en je hebt dan ineens een volledig LEGALE versie. Maar waarom zou je dat willen? Windows 7 werkt uitstekend en dan blijf jij de baas over je PC/laptop ipv microsoft.

 

En ja reken er maar op dat Windows 10 uiteindelijk 100% gratis wordt voor consumenten, daar werken ze naar toe. (lees: ze verkopen  je gegevens om geld te verdienen)   Als consument zou ik er ook niet meer voor willen betalen. Voor het bedrijfsleven is dat anders maar als consument nee.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij Sufspot kost het voor medewerkers van een HBO/Universiteit €4.99 

 

Daar heb ik veel aan.  Kan hierop niet inloggen.  (of kan iemand mij hiermee helpen?)

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 7 kun je installeren en registeren met windows loader of kmspico. (google)  En je kunt daarna als je wilt eventueel updaten naar windows 10 spionage edition en je hebt dan ineens een volledig LEGALE versie. Maar waarom zou je dat willen? Windows 7 werkt uitstekend en dan blijf jij de baas over je PC/laptop ipv microsoft.

 

En ja reken er maar op dat Windows 10 uiteindelijk 100% gratis wordt voor consumenten, daar werken ze naar toe. (lees: ze verkopen  je gegevens om geld te verdienen)   Als consument zou ik er ook niet meer voor willen betalen. Voor het bedrijfsleven is dat anders maar als consument nee.\

 

Je hebt dan GEEN legale versie. Hij wordt wel netjes geactiveerd, maar je bent niet legaal bezig. Aangezien we het hier op Sat4all niet over illegale zaken willen hebben gaan we het hier verder niet over hebben.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt dan GEEN legale versie. Hij wordt wel netjes geactiveerd, maar je bent niet legaal bezig. Aangezien we het hier op Sat4all niet over illegale zaken willen hebben gaan we het hier verder niet over hebben.

 

Nou en of je een volledig legale versie hebt, microsoft geeft je een nieuwe en unieke sleutel voor Windows 10 tijdens het update proces. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt alleen een legale versie als je vanuit een legale versie van Windows 7 of 8.1 een upgrade doet.  Als je deze oudere Windows geactiveerd hebt via het tooltje wat jij noemt is dat per definitie een illegale versie (anders zou je ook dat tooltje niet nodig hebben)  Een upgrade vanaf een illegale versie blijft per definitie illegaal ook al heb je een legale activatie gekregen.

 

Je zult er verder niets van merken of last van hebben. Je hebt er echter nooit voor betaald. 

 

Iedereen denkt dat Windows 10 gratis is, maar dat is niet zo. Enkel als upgrade zoals boven genoemd voor het eerste jaar. Heb je geen Windows 7 of 8.1 zul je het gewoon aan moeten schaffen.

 

Quote van Microsoft:

 

"We have always been committed to ensuring that customers have the best Windows experience possible. With Windows 10, although non-Genuine PCs may be able to upgrade to Windows 10, the upgrade will not change the genuine state of the license. Non-Genuine Windows is not published by Microsoft. It is not properly licensed, or supported by Microsoft or a trusted partner. If a device was considered non-genuine or mis-licensed prior to the upgrade, that device will continue to be considered non-genuine or mis-licensed after the upgrade."

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een poeha allemaal weer over een OS.. Bekijk het eens anders: Wat heb je aan een PC zonder OS? Juist! Geen mallemoer.. Is ie leuk voor op de schoorsteenmantel. Als je niet wil betalen (en een beetje kennis hebt) doe je er een leuke Linux distro op. Met de huidige versie doen die het prima voor gewoon gebruik. Internetten, mailen, en een beetje tekstverwerken.. Microsoft heeft met zijn software (die ooit als DOS gekocht is van een student voor $ 5000) iedereen die minder onderlegd is verslaafd gemaakt. Door de standaardisering van de hardware was het helemaal raak! Microsoft lekker cashen.. Ik betaal er niet voor.. Dat er programmeurs betaald moeten worden a la.. Die mensen moeten ook leven.. Maar die idiote woekerwinsten voor pakketjes zijn bezopen.. Een Office is echt geen $ 1600 waard.... Kom op zeg... Die bibliotheken zijn opgebouwd vanaf Win3.x en aangepast aan nieuwere apparatuur + grafische look die bij de huidige tijd moet passen.. Gewoon dezelfde mentaliteit als een drugsdealer. Gratis (of bijna gratis leveren), verslaafde krijgt de smaak te pakken en wil meer (en beter).. Ja maar nu kost het i.p.v. 40 plots $ 1600 omdat je geen student meer bent of omdat je het nu commercieel gaat inzetten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...