Ga naar inhoud


tv vlaanderen op pc,tablet en smartphone. nieuwe TVV dienst


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

vers van de perso:

--begin copy

Beste klant,

We kennen allemaal het gevoel van wanneer de tv in de living bezet is en we absoluut ons favoriete programma live willen bekijken. Daar komt nu een einde aan want TV VLAANDEREN lanceert een gloednieuw product: TV VLAANDEREN Live TV!

Dankzij TV VLAANDEREN Live TV kijkt u voortaan overal in huis en onderweg naar uw favoriete tv-programma's op uw pc, smartphone en tablet.

Probeer het nu twee weken gratis en volledig vrijblijvend uit! Activeer nu de optie TV VLAANDEREN Live TV op MIJN TV VLAANDEREN bij "Mijn opties wijzigen" en kijk live oplivetv.tv-vlaanderen.be of download de app voor iOS of Android.

Voor het aanmelden bij TV VLAANDEREN Live TV gebruikt u hetzelfde e-mailadres en wachtwoord dat u gebruikt voor MIJN TV VLAANDEREN.

white_10x35.jpg

--einde copy.

Benieuwd hoeveel die dienst zal kosten, en hoe goed die werkt.

Zijn er die het zullen proberen? Ik denk van wel, dan heb ik ook mijn favoriete programma's bij mijn thuis adres zonder schotel  ;) . hopelijk kost deze dienst niet teveel extra na 2 weken.

Of zou het enkel werken met hun all in one, op het thuis adres?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij, werkt het na registratie via mijn tv vlaanderen niet. username en paswoord verkeerd :( .

wie deelt zijn (test)ervaring?

  • Like 1

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, Sattv4iedereen.

 

3,95€ per maand of GRATIS bij All-in-One staat er op hun website.

http://www.tv-vlaanderen.be/digitale-tv/optie-livetv.aspx

 

Satfeeds-DX

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kijk sowieso Tv vlaanderen op mijn tablet, je hoeft er niet voor te betalen als je een Linux ontvanger hebt   ;)

 

 

Idd. En je moet de 2 weken gratis eerst 'activeren' in 'Mijn TV-Vlaanderen'. Nee, je moet je direct abonneren met contract zodat je na die 2 weken gratis je abonnement voor Live TV weer moet stopzetten. Met alle moeilijkheden erbij natuurlijk. Nee dank u.

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt, ik heb ook een slingbox, maar kan handig zijn. Maar eerst moet het werken. Vindt de prijs ook duur genoeg.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal toch geen 3,95€ betalen, om onderstaand scherm te zien  :( .

 

post-40019-0-55313000-1441813492_thumb.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bedoeling van M7/TV-VL is (omwille gewijzigd kijkgedrag jongere generatie) om op termijn het extra kaartje @ €2,50 enkel voor de Vlaamse zenders dus te vervangen door deze nieuwe "Service" - Zo ben ik toch recent geïnformeerd.

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij, werkt het na registratie via mijn tv vlaanderen niet. username en paswoord verkeerd :( .

wie deelt zijn (test)ervaring?

 

Inderdaad. Heb bij wijze van test de optie "LIVE TV"  in mijn abonnement ingeschakeld. Dit zou 2 weken gratis zijn. De app op smartphone zonder problemen kunnen installeren.

Maar aanmelden lukt niet ! Diverse keren geprobeerd. Gecontroleerd via "Mijn TV Vlaanderen" op de website. Met de gebruikte gegevens moet ik wel degelijk kunnen aanmelden. 

pfff ..... dat begint al goed !

 

Er zijn trouwens maar 24 zenders beschikbaar en toch bijna €4 per maand.

 

Ik gebruik hier Mediaportal. In combinatie met MPExtended en de aMPdroid app op smartphone kan ik zowel via Wifi als 4G ALLE zenders die ik ontvang via de 4 LNB's van mijn parabool op afstand met smartphone / tablet bekijken!

 

Gratis !

aangepast door w8andc

TechniSat parabool + 4 LNB + Diseqc switch / Digital Devices Cine S2 v6.5 twin tuner / Windows 10 Pro x64 / Mediaportal / OSCAM / ACAMD / Denon AVR-3803 receiver / LG 60UF675V UHD-beeldscherm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik test graag nieuwe zaken uit. Maar ik betwijfel het ook of ik daarvoor maandelijks zal betalen. Eerst zien of en wanneer het zal werken, en of ook de combinatie met apple tv is geblokkeerd. Indien ja, dan gaat de app richting prullenmand.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag werkt het. Helaas is hier airplay naar apple tv ook geblokkeerd. Later even testen of ook de uitgangen van de pc geblokkeerd is,of eventueel de full screen optie.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad. Heb bij wijze van test de optie "LIVE TV"  in mijn abonnement ingeschakeld. Dit zou 2 weken gratis zijn. De app op smartphone zonder problemen kunnen installeren.

Maar aanmelden lukt niet ! Diverse keren geprobeerd. Gecontroleerd via "Mijn TV Vlaanderen" op de website. Met de gebruikte gegevens moet ik wel degelijk kunnen aanmelden. 

pfff ..... dat begint al goed !

 

Er zijn trouwens maar 24 zenders beschikbaar en toch bijna €4 per maand.

 

Ik gebruik hier Mediaportal. In combinatie met MPExtended en de aMPdroid app op smartphone kan ik zowel via Wifi als 4G ALLE zenders die ik ontvang via de 4 LNB's van mijn parabool op afstand met smartphone / tablet bekijken!

 

Gratis !

Ik heb een Vusolo en kijk als ik thuis ben via de Vu+player-app maar dit werkt niet. Hoe werkt het met die Mediaportal, MPExtended en aMPdroid? Zou ook wel van andere locaties willen kijken naar Tv vlaanderen willen kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat nog niet op punt vrees ik. Op mijn iphone, krijg ik overal, dat er geen abonnement op is.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bedoeling van M7/TV-VL is (omwille gewijzigd kijkgedrag jongere generatie) om op termijn het extra kaartje @ €2,50 enkel voor de Vlaamse zenders dus te vervangen door deze nieuwe "Service" - Zo ben ik toch recent geïnformeerd.

Het kan het 2de kaartje nog niet vervangen, omdat:

1. Je kan het niet gebruiken via een apple tv, op je tv. Andere mogelijkheden nog niet uitgetest.

2. Je kan er nog niet mee opnemen, of programma's herzien.

Dit laatste kan misschien nog komen, maar deze dienst zou toch gratis moeten zijn vanaf een basis abonnement.

Of om het te promoten, ook gratis bij een 2de kaartje.

Benieuwd of CD dat ook zal doen, maar vanwege rechten, zal er wel een regio lock opzitten, en momenteel kunnen wij nog geen login en wachtwoord aanmaken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...