Ga naar inhoud


Octagon op linux, met ci+ support en opname's afspeelbaar op pc?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

op zoek naar bepaalde oplossingen, kwam ik bvb op deze ontvanger, nml:

OCTAGON SF 1008C SE+ FULL HD DVB-C LINUX USB PVR READY

 

Via deze site (sat4all), dan ook op de website van deze ontvangers gekomen, en dan ook de handleiding kunnen downloaden en lezen.

Ik deed er verbaasd van, dat deze linux was, ci+ ondersteund, en vooral merkwaardig deed, dat in de handleiding duidelijk stond, dat opname's op pc afspeelbaar was  :confused:  :tired:

Heb ik dan zo verkeerd begrepen? Ik dacht dat met het ci+ gebeuren het nu net ging om meer controle te krijgen over de opname's. Of moet ik direct met beide voeten op de grond komen, en misschien denken, dat enkel opnames, die niet gedecodeerd worden door een ci+ waar ze die beperkingen gebruiken, kan worden afgespeeld op een pc? :confused:

Heeft iemand ervaringen met dit toestel in het algemeen??

Want ik kan het bijna niet geloven, dat ze die + invoeren, om baas te zijn over opname's, terwijl je die dan toch kan afspelen op je pc?? Of het gaat hier over opname's van FTA zenders??

Wie durft/kan verduidelijken?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...