Ga naar inhoud


Weergave externe monitor op Macbook Pro met gesloten deksel wil niet meer


Jürgen

Aanbevolen berichten

Vorige week heb ik een Iiyama ProLine E2483HS besteld welke ik succesvol als externe monitor op mijn MacBook Pro gebruik.

Dit zoals ik in de titel al schreef met gesloten deksel van de laptop.

 

Sinds vanmiddag wil dit niet meer.

Als ik de deksel van de MacBook dichtklap gaat het beeld van de minitor op zwart.

Zodra ik de deksel weer open heb ik weer beeld op de monitor maar het is de bedoeling dat ik beeld op de monitor moet hebben als de deksel van de laptop gesloten is, dit functioneerde tot vanmorgen perfect.

 

Het probleem doet zich voor bij zowel directe aansluiting via een HDMI kabel op de HDMI poort als via een HDMI - Display Poort adapter op de Thunderbolt poort.

 

Voor die tijd kon ik met gesloten deksel de laptop met de muis uit de Sluimerstand halen en dan had ik onmiddellijk beeld op de monitor.

 
Iemand een idee wat de oorzaak hiervan kan zijn?
 
 
Nog even een aanvulling.
Als ik de deksel sluit dan valt het signaal op de monitor weg en de blauwe signaal LED rechts onder in de monitor verandert van kleur, iets van oranje.
Ook de muis en de toetsenbord reageren na het sluiten van deksel niet meer dus dan kan ook de laptop nooit uit de sluiterstand gehaald worden.
aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probleem opgelost, lag niet aan het OS (Beta) of de MacBook maar mijn vrouw heeft vanmorgen de stekker van de voeding van de laptop uit de WCD getrokken en verzuimd om die weer terug te doen. :angry:  :angry:  :angry:

Dus al die tijd stond de laptop op accubedrijf en dan wil het niet meer.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, die vrouwen ook altijd ;)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

We hebben beeld bij deze klacht!

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...