Ga naar inhoud


welke emm's blokken voor update kaart CD


Aanbevolen berichten

Heb hier een kaart van CD waarop ik heb opgezegd maar deze is nog geldig tot 16-12-2015 kan ik de emm's blokken (en hoe) zodat de kaart dan pas uitschakeld ipv in mijn geval op 1 november (opzegdatum)

aangepast door Cobus R

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Denk het niet, je UA wordt uit de abonneesequence gehaald. Je ontvangt geen OP keys meer na deze datum. Je zou de EMM's die je PBM aanpassen kunnen blokken, maar zonder OP keys geen beeld meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mimisiku schreef op 18 Okt 2015 - 19:52:

Denk het niet, je UA wordt uit de abonneesequence gehaald. Je ontvangt geen OP keys meer na deze datum. Je zou de EMM's die je PBM aanpassen kunnen blokken, maar zonder OP keys geen beeld meer...

 

Onzin!   Als je de shared en unique blokkeert zit je tot die datum goed.  Let op dit werkt alleen bij een abo kaart niet bij preview kaartjes.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onzin!   Als je de shared en unique blokkeert zit je tot die datum goed.  Let op dit werkt alleen bij een abo kaart niet bij preview kaartjes.

 

Ik heb dat jaren geleden al opgemerkt en ook hier gemeld.

De preview van Knal Digitaal duurde bij me een maand langer dan de bedoeling was.

 

Eerder met een Digitenne-kaart van KPN en nu ook weer met een Digitennekaart van Online, het abonnement is al opgezegd (een tweede kaart die in een officiële ontvanger zat werkt al niet meer) maar door autoupdate uit te zetten (audisabled = 1) werkt de kaart in m'n OScam server nog steeds, terwijl zelfs de einddatum die vermeldt wordt in de entitlements al eind vorige maand was.

 

post-40400-0-12943800-1445409332_thumb.jpg

 

post-40400-0-97076600-1445409418.jpg

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Codx

Dat is geen onzin! Met shared en unique EMM's geblokkeert komen er geen OP keys meer op je kaart en is het na een codewissel over en uit.. Dat het langer naloopt dan de einddatum is simpelweg omdat er nog nieuwe codes op de kaart staan die tot op het moment van afschakeling gewoon op de kaart staan. Globaal kan dat dus 2 tot 3 weken zijn..

Digitenne zelfde verhaal.. Die gebruiken een veel minder frequente keywissel.. Maar zelfde van toepassing.. Key eenmaal gewijzigd.. Einde verhaal..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Codx

Dat is geen onzin! Met shared en unique EMM's geblokkeert komen er geen OP keys meer op je kaart en is het na een codewissel over en uit.. Dat het langer naloopt dan de einddatum is simpelweg omdat er nog nieuwe codes op de kaart staan die tot op het moment van afschakeling gewoon op de kaart staan. Globaal kan dat dus 2 tot 3 weken zijn..

Digitenne zelfde verhaal.. Die gebruiken een veel minder frequente keywissel.. Maar zelfde van toepassing.. Key eenmaal gewijzigd.. Einde verhaal..

Duidelijk en logisch.

Het blokkeren van EMM's heeft dan m.i. alleen het effect dat de kaart uitgeschakeld wordt en werkt dus zolang de key niet wijzigt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is hier ook niet de pbm belangrijk? Ik heb een vervallen cd kaart, waar de datum perfect wordt geupdate.

De pbm staat op allemaal 0'en.

Ik weet niet of je kan zien of de keys nog toekomen.

Maar ondank update van de datum op de kaart is er geen beeld door pbm die op 0000000 staat.

En een preview kaart gaat met of zonder blokken van emm max 3 weken beeld ( zelf getest).

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...